Spørgsmål

Ekstra kanaler

Vi betaler for 10 ekstrakanaler, og i den forbindelse vil vi meget gerne optage på dem.
Men det kan vi ikke, og I første omgang da jeg kontaktede Yousee fik jeg at vide det var noget med rettigheder.
Det forstår jeg ikke lige da vi betaler for dem. Nu får jeg at vide det har noget at gøre med, hvilket tv og kortlæser man har.
Yousee må da virkelig kunne være med - med den teknologi vi har idag.
Jeg er blevet anfaldet at skrive i dette forum for, at høre om der andre som sidder med samme problem .
Andre der erfaring med det, og evt. en løsning?

5 Kommentarer

Omdømme 7
Badge +6
Det er med god sandsynlighed grundet anvendelsen af et CI+ modul, det kan give problemer med optagelse.
Der har på diverse fora været skrevet om dette problem.
Badge
Ingen problemer med optagelse af valgfrie kanaler.
Tikkie
Omdømme 5
Badge +7
Hej Repsej62

Fik du løst det med at kunne optage på dine valgfrie kanaler? :)

Hvis nej, kører du så via en boks eller via kort og kortlæser som Radiomanden er inde på noget af?
Omdømme 5
Badge +3
Nu skriver du ikke noget om, at du vil optage , mens du ser et andet program ?
Hvis det er der, du får problemet. Så er den bedste løsning, at man skal have 2 kortholdere og 2 kort. (Hvis altså TV'et/evt. boks har 2 pladser til CA- moduler)
Hvor man ser TV på f.eks. kort 1 og optager på kort 2. Grunden er, at valgfri-/BlandSelv- kanaler er kodede/krypterede, modsat dine faste kanaler.

Der findes vist også en anden mulighed med en speciel kortholder. Men det er vist ikke alle, der har positive oplevelser med dette.
Jeg bruger selv den med 2 holdere + 2 kort til mine 36 BlandSelv kanaler. Og det fungerer fortrinligt på mit Pana DT60.
Andre må byde ind omkring muligheden med ét modul.
Mvh.
Badge
Jeg bruger også to kort i mit Philips tv til optagelse af de krypterede kanaler ved samtidig at se kanaler på tv.
Mvh Tikkie

Besvar

• :D
    • :?
    • :cool:
    • :S
    • :(
    • :@
    • :$
    • :8
    • :)
    • :P