Du er nummer 43 i køen!

Har du som jeg haft langt over 50 samtaler med teknisk support for tv, teknisk support for bredbånd, regningsservice, mv. og er du efterhånden træk af at blive mødt med beskeden ved opringning 'Vi har meget travlt!'

I stedet for at trykke 1, 2, 3 eller 4, og få at vide at du er nr. 43 i køen, så bør du i stedet trykke 5 for 'Er du på vej til at forlade TDC/YouSee'. Nu er man straks nr. 1 eller nr. 3 i køen og man vil pludselig gerne hjælpe til at springe foran i kø/få løst problem.

YouSee har siden april leveret så usædvanlig dårlig kundeservice og haft så mange problemer med sammenlægning af YouSee/TDC samt indførelse af nye bokse, vi som kunder bør finde kreative veje til at stemme med fødderne.

Har du også forslag?

Mvh

Torben

10 Kommentarer

Omdømme 3

Her kan du se, hvor mange omdømmepoints Radiomanden har modtaget fra andre medlemmer.

Badge +3
 Hvad er grunden til at gøre opmærksom på det hele 3 gange en gang i en afsluttet tråd, en gang i en gammel tråd, og nu her igen i en kategori hvor det ikke hører hjemme.?

Kære 'Radiomanden', der er ikke nogen speciel grund. Men det er tankevækkende at der stort set ingen indlæg findes omkring det forhold at der ved opringing til Kundeservice er uhyggelig lang ventetid og håbløs service. Jeg har i dag haft 1 telefonsamtale med kundefastholdelsesteam/regningsservice på i alt 50 minutter, fordi kreditnoteringer for ringe service ikke er udbetalt. Nu er jeg nr. 47 i kø til service på bredbånd fordi der er problemer med at levere de lovede hastighed.

Har du nogle gode ideer til hvordan vi kunder bedrer kan stemme 'med fødderne' i forhold til et YouSee/TDC der har en de facto monopol status i forhold til mange kunder?

Omdømme 3

Her kan du se, hvor mange omdømmepoints Radiomanden har modtaget fra andre medlemmer.

Badge +3
 Tror næppe der er nogen brugere der ikke ved, at det kan være svært at få fat på Kundeservice for tiden, men det er ikke altid det er svært, det skal da nok også blive bedre. Kan der ikke ventes på det, så må man finde andre løsninger, kan ikke se hvad ellers der er at gøre.

Det skal da nok også blive bedre, skriver du. Hvad begrunder du det med? Hvad er dit motiv for som Superbruger i dette forum at tage TDC/YouSee i forsvar?

- I øvrigt er jeg igen, mens jeg skriver i en ny, indtil videre 50 minutters telefonkø fordi der ikke leveres 40Mbit upload  som jeg mit bredbånds abonnement lover, men blot 12. Dette er 2. forsøg på samtale med TDC i dag. Samlet er brugt næsten 2 timer!!

'Du vil blive betjent så snart der er en ledig medarbejde - Vi undskylder ventetiden'.  Denne meddelse har nu lydt ca. 100 gange afbrudt af musak.....

Du må være en meget tålmodig Radiomand ...

Omdømme 3

Badge +3
 Har ikke haft det store behov for kontakt til kundeservice/support noget har været klaret via forummet, og et par gange eller 3 via kundeservice, har ikke måtte vente mere end højst 10 minutter.

Det er yder dejligt at du kun har gode oplevelser med TDC/YouSee, og har forstået at du er en meget loyal bruger. Gad vide om man ligefrem kan blive betalt for det :D

Jeg er herfra  mere interesseret i at høre fra andre brugere om de har samme gode oplevelser, eller om andre har samme oplevelser, og måske konstruktive/kreative forslag til hvordan man kan prikke til TDC/YouSee for at vågne op til service.

Omdømme 3

Badge +3
 Som skrevet i en af dine andre tråde, så vides det at det kan være svært at komme igennem til kundeservice, og You See ved det også, så der kan næppe gøres mere.

Skønt at der er 100%  TDC/YouSee loyale superbrugere i forummet som kan fortælle én at TDC/YouSee nok ikke kan gøre noget ved ventetid i telefonsluse til service - nu på 1 time og 30 minutter. 

Vi undskylder ventetiden..

og så er dit svar at vi bare skal lade stå til. Typisk "det går ikke ud over mig" mentalitet du her viser. Jeg har også haft problemer med ventetider og inkompetente kundeservicemedarbejder. Jeg synes også det er et problem og det er op ad bakke med for os kunder. Hvad skal vi gøre? Send klage til yousee via mail og klag på Deres facebook side, det er det jeg gør. Ellers nogle gode ideer eller skal vi bare gøre som Radiomanden, trække på skuldrene og lade stå til, som om vi er i en virksomhed under DDR tiden?

Har forsøgt et utal af gange telefonisk, på Facebook og på mail at få godtgørelse for pixelering på den gamle Samsung boks. Et problem, der varede mere end et ½ år og som blev løst med den nye boks.

Da jeg fik den nye boks i april kontaktede jeg dem telefonisk, kom hurtigt igennem og fik uden problemer løfte om en godtgørelse på 400 kr.

Siden er intet sket og hver gang jeg kontakter dem og rykker for pengene, får jeg et intetsigende svar om at godtgørelsen måske vil blive modregnet på næste regning.

Ingen tvivl om at deres kundeservice er blevet væsentlig forringet og der er simpelthen ikke længere styr på en skid (EDB problemer?). Når man er en af de største udbydere af tv og bredbånd, så har man også en forpligtelse til at levere en nogenlunde acceptabel service til kunderne og det gør de ikke pt.

Besvar

• :D
    • :?
    • :cool:
    • :S
    • :(
    • :@
    • :$
    • :8
    • :)
    • :P
    • ;)