Spørgsmål

Driftinformation

Nu har vi ikke haft noget signal siden klokken 17 idag nytårsaften.

I henviser til driftinformation alle mulige steder. Der Står bare
Altid, at der ikke er registreret nogle forstyrrelser på signalet
For min adresse. Hvornår fanden kan jeg så regne med at have
Signal igen??
Jeg røvkeder mig. En efterhånden utålmodig kunde.
Michael

19 Kommentarer

Omdømme 7
Badge +4
Sidste nye er, at Yousee håber, fejlen er rettet kl 02.00
Burde I ikke snart at skifte navn til " Wait and see if you Can see Anthony atall "
Omdømme 7
Badge +7
Dem som opdaterer driftsinformation på yousee.dk har vist fri dag, men Yousee var hurtigt ude med beklagelse på Facebook, og hvis man ringede 70 70 40 40 og trykkede driftsinformation.

Enkelte steder melder om alt normalt igen. Her fik vi 5 kanaler omkring 20:00. Sidst jeg checkede var vi oppe på det dobbelte antal kanaler omkring 22:00.
Omdømme 7
Badge +7
Ingen kanaler her endnu, andet end DR kanalerne via DVB-T.
Omdømme 7
Badge +4
Sidste nye er, at Yousee håber, fejlen er rettet kl 02.00 i nat
"Tv-signalet er tilbage hos YouSees 70-80.000 kunder i København og i Viborg. Det oplyser YouSee til TV 2. YouSee er netop nu manuelt ude ved 33 centraler fordelt i hele landet og har derfor indkaldt ekstra mandskab og alle deres eksperter til at finde fejlen og genoprette signalet i resten af landet."

Jeg ser frem til at høre den tekniske årsag til nedbruddet :)
Omdømme 7
Badge +7
Logan skrev:

Jeg ser frem til at høre den tekniske årsag til nedbruddet :)

Du er ikke alene :D
Omdømme 7
Badge +4
Ikke her i København
Nu viser min tuner igen godt signal. Der er bare ikke noget indhold i mux'erne endnu :)
Omdømme 7
Badge +7
Checkede lige. Vi har nu alle kanaler på 2200 København.
Fantastisk.
Så kom der kanaler på.
2300 København S
~30 minutter efter første livstegn var der fjernsyn :)
Er der andre end mig, der udover tv problemer, også har problemer med mobilen. Jeg har siden i eftermiddags, hverken kunne ringe eller sende sms.
Fint det virker i København, men hvad med Jylland? Det skulle virke i Viborg, siger YouSee, men det gør i hvert tilfælde ikke i Skive! Nyttig driftsinformation efterlyses!!!
Omdømme 3
Badge +1
Virker her (Farsø) Nerd for Viborg
Denne tråd her på forum er vist den eneste form for driftsinformation man kan finde her på Yousee.

Yousee driftinformation virker i alt fald ikke - har under hele forløbet meldt ingen fejl registreret.

Det eneste YOUSEE oplyser er, at der fortsat er problemer - endda uden at angive tidspunkt for hvornår de har skrevet dette.
Deres såkaldte driftsinformation er fra i går først på aftenen. Gad vide om de ikke bare holder fri med tømrermænd???
Omdømme 7
Badge +7
Hej Alle

Jeg har lavet en opdatering på nedbruddet her.

Vi er utrolig kede af fejlen og vi beklager denne og generne som den har medført, dybt.

Vh.
3630 Jægerspris, stadig kun DR 1 og 2, alle andre kanaler er lukkede.
Nogen der ved om der snart sker noget ?
Vh. ALB