Discovery og 4G

Hej Forum,

Jeg oplever noget super underligt at når en mobiltelefon med 4G aktivt er i nærheden af nogle af mine TV så pixelere Discovery!?!?!? Jeg har kontrolleret alle min kabler og stik, og de er alle erstattet med Triax HF stik og deres bedste kabel. Er der virklig ikke noget at gøre her? Andet end at skifte udbyder til en der ikke lægger en så vigtig kanal på en 4G frekvens?

2 Kommentarer

Omdømme 2

Her kan du se, hvor mange omdømmepoints Kasper har modtaget fra andre medlemmer.

Badge
Hej Triber

Velkommen til YouSee Forum! :D

Jeg kan se at du ikke har fået svar fra en bruger på forummet, så jeg giver lige et svar så du kan komme videre med problemet. 

Der er givetvis en utæthed et sted på din installationen og jeg anbefaler derfor at du kører denne side igennem:

Oplever du fejl på dit tv-signal? 

Såfremt siden ikke giver anledning til en løsning, skal du være velkommen til at kontakte vores support ,så vi kan få oprettet en fejlmelding til en tekniker! :D

/Kasper 

Tak for velkomst og svar, men havde fundet den side og løbet den igennem uden held, men jeg har kun fejlen på Discovery og ikke det andre kanaler på samme frekvens, det er der undre mig, for det er tydeligt det er indstråling.

Men kan virkelig ikke finde hvor, for selv hvis der kun er et kabel der er 10 cm langt (KOKWI 3 stik og KOKA 500 kabel) er fejlen der.

Så der er kun en teknikker der kan hjælpe eller?

Besvar

• :D
    • :?
    • :cool:
    • :S
    • :(
    • :@
    • :$
    • :8
    • :)
    • :P
    • ;)