Spørgsmål

DET ER FOR DÅRLIGT !!!!!!!!!!!!!!!!!

Forleden skete dette - Tænder for tv og ser til min rædsel at billedet forstyres af "flyvende pixels" og så op til en weekend !! Efter nogle timers overvejelser blev det besluttet at der måtte et nyt tv på banen - ærgerligt ! Mit tv var kun 1½ år gammelt ( og ikke forsikret) .
Købte nyt tv til små 7000,- Næste dag får min hustru en sms hvor Yousee beklager at der havde været forstyrelser på tv billedet !!!!!!! 7000,- smidt ud af vinduet til gråspurvene.
Håber at der er en direktør der får trukket bukserne ned og får en ordentlig gang KLØ !
Med væmlig hilsen
Jens

2 Kommentarer

Omdømme 7
Badge +6
Det er sgu da ikke Yousee's skyld at du manglede evnen til at tænke dig godt og grundigt om først, inden du resolut bestemte dig for at købe et nyt TV.
Til gengæld så er der altså 2 års reklamationsret på samtlige el apparater købt i Danmark og det har eksisteret i flere år.
Så dit 1½ år gamle TV er altså stadig forsikret.
Omdømme 7
Badge +4
millard skrev:

Forleden skete dette - Tænder for tv og ser til min rædsel at billedet forstyres af "flyvende pixels" og så op til en weekend !! Efter nogle timers overvejelser blev det besluttet at der måtte et nyt tv på banen - ærgerligt ! Mit tv var kun 1½ år gammelt ( og ikke forsikret) .
Købte nyt tv til små 7000,- Næste dag får min hustru en sms hvor Yousee beklager at der havde været forstyrelser på tv billedet !!!!!!! 7000,- smidt ud af vinduet til gråspurvene.
Håber at der er en direktør der får trukket bukserne ned og får en ordentlig gang KLØ !
Med væmlig hilsen
Jens

Et godt råd er lige at snakke med support, tjekke driftsinfo, og snakke med naboen ?

Besvar

• :D
    • :?
    • :cool:
    • :S
    • :(
    • :@
    • :$
    • :8
    • :)
    • :P
    • ;)