Denver DVB C 110hd

Hej. Har lige købt denne model. Den finder ingen kanaler ved søgning.

Antenne i box og hdmi mellem tv og box. 

Skulle det ikke være det ?

5 Kommentarer

Omdømme 3

Her kan du se, hvor mange omdømmepoints Vilhelm har modtaget fra andre medlemmer.

Badge
En korrekt kanalsøgning på DENVER DVBC-110HD gøres sådan (ifølge Denver):

1. Sørg for at antennekabel sidder direkte mellem væggen og boksen. Det må ikke splittes op med T-stykker. OG sørg for at bruge et Yousee godkendt antennekabel.
2. Scart eller HDMI kabel skal føres fra boksen til TV'et. Hvis man bruger HDMI, skal tv'et manuelt slås over på denne indgang.
3. Tænd boksen, tryk på MENU og gå med pil til venstre over på "installationsguide".
4. Vælg Netværkssøgning/Network search (vigtigt).
5. Tryk pil til højre så der istedet for Yousee står MANUEL, og indtast
Frekvens: 450000
Symbolrate: 6875
QAM/Modulation: QAM64
Netværksid: 00100
6. Tryk ned på SØGE/search. og bekræft med OK.
Nu er det blot at afvente at boksen søger færdigt, så starter den selv op på DR1.

Hej. Syntes bare jeg kan sætte flueben ved alle punkter. 

Nu har jeg prøvet på tre tv og rykker hver gang tættere på boxen ind i huset. 

Det skal lige nævnes, vi i forvejen har tre andre tv med egen dbb c tuner og der er ingen problemer med signal.

I vores ant. forening er det 143 MHz.

https://kundeservice.yousee.dk/tv/funktioner-og-brug/indlaes-tvkanaler/generel-indlaesning-af-kanaler

Omdømme 3

Her kan du se, hvor mange omdømmepoints Vilhelm har modtaget fra andre medlemmer.

Badge
Vi har tidligere her i forummet forsøgt at hjælpe en spørger, som sagde han havde en Denver DVB-C 110 boks. Det viste sig imidlertid at det var en anden, uegnet Denver-model. Du er sikker på at det er den nævnte boks?

Kan du under punkt 5 se "YouSee" som udbyder, så forsøg med det i stedet for manuel søgning.

Hvis du er i en særlig boligforening, kan den evt. bruge et andet netværks-id end 00100.

Halløj.

På kassen står der DVB-C MPEG-4 HD TV-Tuner

Det står yousee et sted, og når jeg prøver manuel søgning kommer der en bjælke med signal styrke.

Og den er sku ikke go ?

Besvar

• :D
    • :?
    • :cool:
    • :S
    • :(
    • :@
    • :$
    • :8
    • :)
    • :P