Spørgsmål

Den nye youSee box

Jeg har skiftet box, den gamle Samsung er byttet med den nye Humax YSR-2000.
Problemet er at jeg har en slingbox M1 og jeg kan ikke finde Humax boxen på deres hjemmeside.
Er der nogen der ved noget om det problem?
/Gorm

23 Kommentarer

Omdømme 7
Badge +6
Slingboxen skal jo tilsluttes med Component, der er ikke en sådan udgang på Humaxen, så der får du et problem.
Tak for svaret.
Nu ved jeg ikke rigtig hvad Component er! Men der er på Slingbox mange boxe der er leveret af Humax, så det er lidt underligt. Men det vil sige at jeg skal anskaffe den gamle Samsung box for at kunne udnytte min Slingbox?
/Gorm
Omdømme 7
Badge +6
Der skal i hvertfald som på Samsung boksen være Component tilslutning, da din Slingbox skal have et sådan Input. Samsung boksen kan IKKE længere fås fra You See. Du må finde ud af alternativer.
Jeg må fumle lidt videre med det der, tak for hjælpen.
/Gorm
Hej Gorm Fik du løst dit Slingboks problem. Hvis ja, hvad gjorde du?
Du må gerne skrive til xXxXxXx@youmail.dk

Redigeret af Stefan 021017 - fjernet mailadresse
Omdømme 7
Badge +6
Der må ikke skrives private oplysninger, du bedes slette e mail adresse.
Det er totalt godnat at Yousee vælger en boks hvor intet kan tilsluttes.
De har slet ikke tænkt på os forretningsmænd der rejser meget, udenlandsdanskere osv som betaler for yousee og har en slingboks installeret så vi kan se med når vi er i udlandet......vi er mange !! Bliver desværre nødt til at skifte udbyder da jeg ikke vil undvære dansk tv når jeg rejser over 6 mdr om året.
ØV !
Omdømme 5
Badge +1
Kan du ikke bruge vpn og så bruge film og tv app til at optage og se tv ?
Omdømme 7
Badge +6
Der er sket noget den seneste tid, da det jo nu er muligt at bruge App'en i EU, så er der fuld adgang til alle kanaler, det sammen med Humax 4000 gør at optagelser også kan ses i App'en, og at optagelser kan foretages via App'en.
Ja men er uden for EU

Eve tossen, kan du forklare hvordan og har du selv gjort det ?
Jeg er ikke særlig teknisk, men tror i at hvis jeg køber den nyeste slingboks som kan tilsluttes med hdmi og så købe en hdmi splitter til yousee boksen, at det vil virke ?
Omdømme 5
Badge +1
Jeg er ret sikker på at du skal finde en hdmi spliiter der fjerne HDCP signalet, for ellers er der bare sort billede pga rettigheder.

https://digitalt.tv/slingbox-500-og-slingbox-350-er-nu-officielt-lanceret/
Hej alle Hvad blev resultatet? Kan man køre Slingbox M1 på Yousee`s Humax YSR-2000?
Ved man om Slingbox har fået en visuel remote controller til Humax YSR-2000 i deres program?

Kan jeg med Yousee Appèn og min appelTV se Yousee kanalerne i Spanien. Hvis ja skal min appelTV tilsluttes den lokale router eller skal den bare kobles på TVèt via HDMI kablet:?
Omdømme 7
Badge +6
You See App'en kan bruges ganske som den bruges hjemme i en måned i alle EU og EØS lande,
Hej R.... Tak for hurtig svar. Jeg skal være i Spanien i 5 mdr. så hvad er løsningen efter en måned. Hvad er grunden til at det kun er en måned det virker:?
Omdømme 7
Badge +6
Det er den aftale der er mellem EU/EØS landene, efter en måned så skal man igen registrere i DK før det virker igen. Det samme gælder for brug af Mobiltelefoner, de kan dog bruges efter måneden er gået, så betales der bare de enkelte landes priser.
Hej R…. Tak for svar. Har du en god ide til at omgå dette. Hvordan kan de se at jeg køre på Yousee Appèn. Jeg betaler jo stadig licens og Yousee abn.
Jeg har en kammerat herhjemme, ham kan jeg få til at logge ind på min pc eller se TV herhjemme, men hvad skal han gøre?
Omdømme 7
Badge +6
Det vil kun kunne køre i en måned, så skal enheden igen registreres på en You See forbindelse.
Det er for turisters skyld, ikke for dem med længerevarende/permanent ophold.
Hej R…. Tak for svar. Hvad er det for en enhed du taler om. Jeg har 2xmobiltelefon, 2x Ipad hvor yousee App er installeret, så kan jeg bruge dem en måned af gangen?
Omdømme 7
Badge +6
Hmm. Godt spørgsmål, i så fald skal skal du helt undlade at bruge de øvrige enheder før det ikke virker på en anden, men igen om der kan gøres sådan vides ikke. Det er jo ikke noget der normalt er brug for at gøre.
Hej igen Der var en som tidligere har skrevet dette:
"Jeg har skiftet box, den gamle Samsung er byttet med den nye Humax YSR-2000.
Problemet er at jeg har en slingbox M1 og jeg kan ikke finde Humax boxen på deres hjemmeside.
Er der nogen der ved noget om det problem?"
Kan det tænkes at den hedder noget andet i det store udland. Når jeg er inde på Slingbox hjemmeside kan jeg heller ikke finde den, men der er masse af andre modeller. Når man trykker på remotekontrollerne skal den kode den sender ud passe med det setup som Humax YSR-2000 er sat op til.
Radiomand Slingboxen kan godt køre med composite.
helpdesk8 skrev:

Hej Gorm Fik du løst dit Slingboks problem. Hvis ja, hvad gjorde du?

Hej Gorm Har du fået løst problemet?

Besvar

• :D
    • :?
    • :cool:
    • :S
    • :(
    • :@
    • :$
    • :8
    • :)
    • :P