Spørgsmål

Den Nye TV-Box (lille)

Badge
Min Tv-Box er DØD.
Jeg har forsøgt, at genstarte den, fra frabriks tilstand, men uden held med det.!
Det er Stadigvæk ingen liv i den...

Den melder alt for ofte Fejl; da man skal sætte den til at optage, så som Fejl kode.: 471_B
Og af og til, kom den så med denne Fejl kode: 451_A
Og har man så fået optaget noget, og da man så har set den, og skla til at slette den optagelse, ja så kommer den med denne Fejl Kode.: 500_P Og af og til med; 500_A
Hvad de står for, ved jeg slet ikke; jeg kan ikke finde en liste, nogle steder på Internettet, om man søger efter den, nej ej heller om man Googler den; dukker slet intet op...

Så jeg må ofte, bare vende til bage til den gamle Samsung/YouSee Boxen, den kører Ubeklageligt...

YouSee og TDC, Burde lægge nogel Support til os, der har en af de Nye Tv-Boxe; så som en
Fejl-Kode-Liste, så man kan se' hvad de fejl-koder forteller os, så vi eventuelt selv kan søge og finde frem til fejlen; om det er hos mig, eller hos YouSee.???

Nu håber, jeg snart jeg kan få Liv i den Nye/Boks, og få den til at køre Fejl/Frit, hvis ikke må handelen annulæres, og der til må jeg så bare bruge min gamle Samsung/YouSee Box, til en bedre løsning kan findes på mit problem her...

Ja Endnu er min Nye TV/Box Sten DØD, selv om den Grønne Lampe lyser, da man tender den.!
Og da man sætter, mit Sony TV, for at søge efter Boxen, finder det kun den gamle, og min Blue/Ray Box, og mit trådløs Internet.
Mens den Nye/TV-Box forbliver tavs, Hvorfor nu det.???

1 Kommentar

Omdømme 5
Badge +1
Har den virket ?

Hvilken box har du ? YSR-2000 eller YS-4000 ?
Kører du på wifi ? Har du prøvet med kabel til router ?

Men er den defekt skal den jo bare byttes

Besvar

• :D
    • :?
    • :cool:
    • :S
    • :(
    • :@
    • :$
    • :8
    • :)
    • :P