Svar

Er den nye TV boks blevet fejlfri?

• Deltager
  • 5 kommentarer
Hej

Prøvede tilbage ved lanceringen den nye tv boks, men oplevede så store fejl at Yousee til sidst ville sende en tekniker for at se på boksen, da deres udvidet support ikke kunne give svar på problemet.
Jeg måtte derfor sige stop til sidst da jeg oplevede problemet et par gange og kunne jo ikke have en hjemmedag fra arbejde hver eneste gang tv boksen skulle tændes ;-)

Problemet var at hvis boksen var i standby i en uge's tid, så ville den ikke logge en ind (ukendt bruger, mener jeg den skrev) men hos Yousee kunne de ikke se nogle problemer og kunne sagtens se boksen.

Nu kan jeg så se at man ikke kan bestille/ændre tv pakker uden at få boksen med, (hvor blev bland selv af uden tv boks?) så er den blevet værd at bruge eller er der stadig så mange problemer at man stadig kan kalde det "beta stadie"?
icon

Bedste svar af Radiomanden 25 september 2016, 15:19

Jeg og andre her på forummet har haft den siden den blev frigivet, der er stadig mangler på den, som f.eks ikke tekst mulighed, det skulle dog komme snarest, problemet med højt strømforbrug er fixet, kanalredigering ligeledes.
Personligt syntes jeg den kører fint nu, der har ikke været problemer med den i lang tid, så er helt tilfreds med den som den er, på trods af at der stadig er nogle mangler, så er den overordnet OK.
Jeg ved ikke hvor du har det fra, at man skal have den, det skal man ikke, men det er da et + at man har den, til optagelse, Arkiv, film og andet som den nu kan, og kommer til at kunne.

Se original

7 Kommentarer

Omdømme 3

Her kan du se, hvor mange omdømmepoints Radiomanden har modtaget fra andre medlemmer.

Badge +3
Jeg og andre her på forummet har haft den siden den blev frigivet, der er stadig mangler på den, som f.eks ikke tekst mulighed, det skulle dog komme snarest, problemet med højt strømforbrug er fixet, kanalredigering ligeledes.
Personligt syntes jeg den kører fint nu, der har ikke været problemer med den i lang tid, så er helt tilfreds med den som den er, på trods af at der stadig er nogle mangler, så er den overordnet OK.
Jeg ved ikke hvor du har det fra, at man skal have den, det skal man ikke, men det er da et + at man har den, til optagelse, Arkiv, film og andet som den nu kan, og kommer til at kunne.
ok. Det lyder til at de så småt er ved at få styr på det.

Grunden til jeg siger at jeg åbenbart skal have boksen, er når jeg vælger at ændre tv pakke bliver jeg mødt af dette billede:

fortsætter jeg bestillingen kan jeg ikke senere fravælge boksen. Den eneste måde er ekstra kanaler til min nuværende pakke men det ender i en uhørt pris.
"Bland selv" uden boks kan jeg ikke finde nogen steder.

Har som sådan ikke noget imod boksen, men den skal "sku" virke ellers er det jo meningsløst :-)
Omdømme 3

Her kan du se, hvor mange omdømmepoints Radiomanden har modtaget fra andre medlemmer.

Badge +3
Igen man behøver IKKE boksen, bare et kort og kortlæser.
Kan man leve med de ting som Humaxen endnu ikke kan, hvilket jeg godt kan, så få fat på den.
Helt enig, det er jo derfor jeg undre mig over at det ikke er valgfri at få boksen. men det er det jo tydeligvis ikke, hvis du ser mit billede. :-)

Dette er så grunden til mit spørgsmål herinde, for min egen erfaring med boksen er jo knap så positiv men tidsbegrænset, så ville høre andres mening som har haft længere erfaring med den.

Hvis man skal betale ekstra for boksen (for det skal man jo) og man ikke kan vælge "bland selv" uden boksen, så er det da rimelig interessant om den virker, synes du ikke? :-)
Omdømme 3

Badge +3
Der kan sagtens fås bland selv uden boks hvis du vil, ring til kundeservice, så sender de et kort og kortlæser.
Boksen lejes for Kr.30/måned hvis din forening har en aftale, ellers er det Kr.90/ måned.
Igen, kan kun sige at min kører stabilt, og kan fint bruge den som den er. Den kan det den bruges til.
Fint. Jeg har bestilt med boks og lever den ikke op til dine udsagn, så!.... bliver jeg nok skuffet.. ;)
Tak for hjælpen og forsat god weekend.
Omdømme 3

Badge +3
Som skrevet, så virker min uden problemer til det den bruges til, optage, Arkiv og Film, både fra Leje og under Film ( C More, Dansk Filmskat og You See Film).
Sidstnævnte kategori er ikke på boksen når du får den, det er via internet abonementet.

Besvar

• :D
    • :?
    • :cool:
    • :S
    • :(
    • :@
    • :$
    • :8
    • :)
    • :P
    • ;)