Spørgsmål

Den nye boks: YS-4000

Omdømme 3
Badge
Oplever desværre stadig, at når boksen tændes næste dag, så opleves der sort skærm på nogle kanaler. Samtidig med, at YouSee reklamere med efter deres opdatering, så skulle dette problem være løst? Hvordan skulle dette være løst? Oplevede sort skærm i går, så det undre mig alligevel der er sort skærm. Medmindre, at jeg trykker på piltasten til venstre/tilbage, så kommer kanalen frem igen, når jeg trykker på piltasten frem. Glæder mig til at se- Kontant: YouSee svigter kunderne. udsendelsen kan ses på: DR1. 21:00.

10 Kommentarer

Omdømme 7
Badge +6
Der skulle om ikke så længe komme en opdatering der løser sort skærm problemet.
Omdømme 7
Badge +4
Phoenix 73 skrev:

Oplever desværre stadig, at når boksen tændes næste dag, så opleves der sort skærm på nogle kanaler. Samtidig med, at YouSee reklamere med efter deres opdatering, så skulle dette problem være løst? Hvordan skulle dette være løst? Oplevede sort skærm i går, så det undre mig alligevel der er sort skærm. Medmindre, at jeg trykker på piltasten til venstre/tilbage, så kommer kanalen frem igen, når jeg trykker på piltasten frem. Glæder mig til at se- Kontant: YouSee svigter kunderne. udsendelsen kan ses på: DR1. 21:00.

Tager du strømmen hver nat fra din boks, enten bagpå eller på væggen ?
Omdømme 3
Hej jeg ringede til kunderne service i dag. Jeg ville da også gerne have den nye. Fik at vide den koster 400 kr. Og det var måske en god idé at vente lidt der var en del fejl. Så den ikke koster noget og forhåbentligt ikke så mange fejl. Det synes er god kundeservice.
Omdømme 7
Badge +4
jarlja skrev:

Hej jeg ringede til kunderne service i dag. Jeg ville da også gerne have den nye. Fik at vide den koster 400 kr. Og det var måske en god idé at vente lidt der var en del fejl. Så den ikke koster noget og forhåbentligt ikke så mange fejl. Det synes er god kundeservice.

Sagde de virkeligt det ?

Jeg er målløs, jeg er glad for 4 K boksen
Omdømme 3
Ja de må havde fået mange klager. Ellers vil da ikke sige sådan. Eller ham den tidligere ansatte, har sat gang i den.
Omdømme 7
Badge +4
jarlja skrev:

Ja de må havde fået mange klager. Ellers vil da ikke sige sådan. Eller ham den tidligere ansatte, har sat gang i den.

Det tror jeg simpelt hen ikke på

Deres facebook plejer at spejle kundernes opfattelse af deres produkter, og dette kan jeg ikke genkende fra deres facebook
Omdømme 3
Badge
mich skrev:

Phoenix 73 skrev:

Slukker strømmen fra selveste kontakten på væggen.
Omdømme 7
Badge +4
Phoenix 73 skrev:

mich skrev:

Phoenix 73 skrev:

Slukker strømmen fra selveste kontakten på væggen.

Det ville jeg aldrig gøre
Omdømme 7
Badge +6
De er da ingen grund til at slukke helt for den, optagelser vil da stadig finde sted, men hvorfor slukke.?
Omdømme 3
Badge
Radiomanden skrev:

De er da ingen grund til at slukke helt for den, optagelser vil da stadig finde sted, men hvorfor slukke.?

Man kan også spørge på en anden måde. Hvorfor bruge ekstra strøm? Når man alligevel skal i seng og sove.

Besvar

• :D
    • :?
    • :cool:
    • :S
    • :(
    • :@
    • :$
    • :8
    • :)
    • :P
    • ;)