Spørgsmål

Den nye boks!

Omdømme 3
Badge
Som er på vej? Så jeg er nødsaget til at sende min nuværende boks retur? Jeg har været vant til at postnord ikke sender label til min adresse? Når jeg ikke modtager: Label, så mit spørgsmål er. Kan jeg bruge den samme kode. Selvom, at jeg stadig bruger den samme kode. Selvom, at postnord ikke sender mig en label? Uanset, om det er en forsendelse?

7 Kommentarer

Omdømme 7
Badge +6
Du skal have tilsendt en returlabel, som skal på pakken ved returnering af udstyr.
Omdømme 5
Badge +1
Har de afsendt den nye til dig ? Ellers ville jeg nok vente på at modtage den nye før jeg vil sende den gamle retur.

Og nu er det jo ikke Postnord der sender den label, de er bare mellemled som måske kommer til at smide lidt post væk på vejen.
Omdømme 3
Badge
[quote=Radiomanden]Du skal have tilsendt en returlabel, som skal på pakken ved returnering af udstyr.[/quote'
PostNord sender åbenbart ikke en returlabel, så jeg er nødsaget til at kopirer samme kode, selvom, at det er den samme kode?
Omdømme 7
Badge +6
Det er jo You See der skal sende en til dig, det der returneres skal ikke nødvendigvis til samme sted hvorfra der sendes ud til kunderne.
Uden returlabel skal du jo også selv betale for det.
Omdømme 3
Badge
Radiomanden skrev:

Det er jo You See der skal sende en til dig, det der returneres skal ikke nødvendigvis til samme sted hvorfra der sendes ud til kunderne.
Uden returlabel skal du jo også selv betale for det.

Er med på, at YouSee skal sende en label, men er det ikke postnord der sender den vider i min postkasse? PS! Mente selvfølgelig afsendernummeret der slutter med DK. Håbede på, at man kunne bruge den samme returlabel. Selvom, at den har samme track/ trace nummer og er scannet på min computer.
Omdømme 3
Badge
EveTossen skrev:

Har de afsendt den nye til dig ? Ellers ville jeg nok vente på at modtage den nye før jeg vil sende den gamle retur.

Og nu er det jo ikke Postnord der sender den label, de er bare mellemled som måske kommer til at smide lidt post væk på vejen.

Har tidligere bestilt returlabel. Hvorpå, at jeg aldrig har modtaget dem med posten.
Omdømme 7
Badge +6
You See bruger Post Nord til deres forsendelser, uanset om det er til eller fra kunden.

Besvar

• :D
    • :?
    • :cool:
    • :S
    • :(
    • :@
    • :$
    • :8
    • :)
    • :P
    • ;)