Spørgsmål

de tre gratis fordele

Jeg kan ikke vælge de tre fordele. Kommer ind på siden med mulighededer men kan ikke vælge dem!
mvh
Staffan Røijen

2 Kommentarer

Omdømme 7
Badge +6
Haves der hvad der kræves for at kunne få You See More.?
Omdømme 5
Badge +2
brumleby20 skrev:

Jeg kan ikke vælge de tre fordele. Kommer ind på siden med mulighededer men kan ikke vælge dem!
mvh
Staffan Røijen

Staffan, for at have rettigheder til de 3 fordele skal du have mindst 2 af YouSee's produkter (tv, mobil og bredbånd), men ikke alle produkter kvalificerer til at få fordelene.
YouSee forklarer det sådan:
"Har du ikke YouSee More, selvom du minimum har 2 af produkterne YouSee Mobil, YouSee Bredbånd og YouSee Tv, skyldes det, at dine produkter ikke kvalificerer til YouSee More, eller at du ikke står som juridisk ejer af alle produkter i husstanden. Indgår ét eller flere af dine produkter i en foreningsaftale, vil de heller ikke give adgang til YouSee More. Du er meget velkommen til at ringe til os på 70 70 40 40 og taste 2. Her kan du høre mere om, hvordan du får YouSee More."

Du kan logge ind i Mit YouSee og se efter menupunktet ”YouSee More” i menuen til venstre. Men ellers vil jeg anbefale, at du ringer til 70 70 40 40 for at afklare spørgsmålet.
/Vilhelm

Besvar

• :D
    • :?
    • :cool:
    • :S
    • :(
    • :@
    • :$
    • :8
    • :)
    • :P