Svar

Dårlig signal til 6'eren

Hej

Blev lige glad her til formiddag hvor 6,eren havde fint signal, men det er allerede MEGET dårligt igen.

Signalet har været sådan over flere omgange/uger med megen Pixelering.

Jeg har den helt nye TV box fra HUMAX og alle andre programmer virker perfekt.

Har et nummer 2 fjernsyn med jeres TVkort isat, og der er signalet fint, hele tiden.

I går aftes (torsdag) var det umuligt at se b.la Brøndby.. :-)

På forhånd tak for en løsning...

icon

Bedste svar af Radiomanden 7 august 2016, 17:28

Det bedste du kan gøre er at tage fat i teknisk support og få dem til at løse det.

Se original

3 Kommentarer

Omdømme 3

Her kan du se, hvor mange omdømmepoints joern har modtaget fra andre medlemmer.

Badge +3

klanger8 skrev:
Hej

Blev lige glad her til formiddag hvor 6,eren havde fint signal, men det er allerede MEGET dårligt igen.

Signalet har været sådan over flere omgange/uger med megen Pixelering.

Jeg har den helt nye TV box fra HUMAX og alle andre programmer virker perfekt.

Har et nummer 2 fjernsyn med jeres TVkort isat, og der er signalet fint, hele tiden.

I går aftes (torsdag) var det umuligt at se b.la Brøndby.. :-)

På forhånd tak for en løsning...

Når billedet er dårligt på 6'eren, skal du gå ind i menu/indstillinger/systeminformation. Her kan du bladre dig frem til signalstyrke og kvalitet. Specielt skal kvaliteten være uden fejl.

Mens du er der, kan du prøve at pille lidt ved dine kabler til TV/boks.

Undskyld jeg først kommer tilbage til mit spørgsmål nu, men sygdom har drillet mig lidt.

Har prøvet menu/indstillinger/systeminformation og her har jeg skiftet tuner som jo findes i 1-2-3-4 men lige lidt hjælper det.

Men kan hver enkelt kanal sættes på f.eks tuner 3 medens resten kører på f.eks tunder 1, som åbnebart er default....jeg kan ihvertfald ikke få 6'eren "låst" til den tuner der trodsalt er bedst! (mindst dårlig)

Det er KUN på 6'eren, og som nævnt kører den jo fint på TVkort på andet TV....havd søren kan det skyldtes?

Der er godt nok også meget fodbold jeg SKAL se den kommende tid netop på 6'eren:-) og vi betaler jo for alle programmerne ... :-)

HJÆLP.....

På forhånd tak for hjælpen.

Omdømme 3

Her kan du se, hvor mange omdømmepoints Radiomanden har modtaget fra andre medlemmer.

Badge +3
Det bedste du kan gøre er at tage fat i teknisk support og få dem til at løse det.

Besvar

• :D
    • :?
    • :cool:
    • :S
    • :(
    • :@
    • :$
    • :8
    • :)
    • :P
    • ;)