Dansk filmskat på smarttv

Hej.

Nogen her inde der ved om man kan køre/se Dansk filmskat på Smarttv??

MHV John.

15 Kommentarer

Omdømme 3

Her kan du se, hvor mange omdømmepoints Radiomanden har modtaget fra andre medlemmer.

Badge +3
 Der er en Android App til den tjeneste, så kan den bruges på TV på den måde.

Kan de app også bruges, når man har Dansk filmskat med yousee??

Skal lige sige jeg sidder og roder med det hos min svigerforældre og har ikke selv meget forstand på de smart tv... =)

Omdømme 3

Her kan du se, hvor mange omdømmepoints Radiomanden har modtaget fra andre medlemmer.

Badge +3
Hvis du har det via You See, så må det være deres tjeneste der skal bruges via deres modtager, lige som de også har C-More og andre tjenester på den.

Den er så sikkert også på deres TV og Film App, den understøttes af Chromecast.

Syntes bare ikke lige jeg kan finde den på deres app ting, men kan godt finde c more.....nå jeg må kigge mere på det, tak for hjælpen =)

Omdømme 3

Badge +3
Du kan ringe til deres support/kundeservice på 70704040.

Omdømme 3

Her kan du se, hvor mange omdømmepoints joern har modtaget fra andre medlemmer.

Badge +3

John1954 skrev:
Kan de app også bruges, når man har Dansk filmskat med yousee??

Skal lige sige jeg sidder og roder med det hos min svigerforældre og har ikke selv meget forstand på de smart tv... =)

Hvilket smart TV er det? (Mærke og årgang)

Det er et Samsung UE46ES6565, det er købt i 2013

Omdømme 3

Badge +3

Hvis ikke der er en App på TVet til den tjeneste, så skal der bruges andet udstyr til det.
Havde jo tænkt at når man havde Dansk filmskat gennem Yousee, kunne det jo være smart hvis man kunne se det i deres Yousee app på smart tv'et, men deres App gir kun adgang til YouBio.........

Omdømme 3

Badge +3
Det er en Samsung App, ikke en App fra You See, så det er Samsung der skal opdatere den, det er en ny tjeneste, så den var der jo ikke da Appen blev lavet.
okey. Det begynder og gi mening. Tak for hjælpen till jer alle.

Omdømme 3

Badge +3

John1954 skrev:
Havde jo tænkt at når man havde Dansk filmskat gennem Yousee, kunne det jo være smart hvis man kunne se det i deres Yousee app på smart tv'et, men dappen. eres App gir kun adgang til YouBio.........

Jeg har selv et Samsung fra 2014 og kan også se YouSee appen.

Husk at logge ind med det brugernavn og kode, der bruges til "Mit YouSee". Når man er logget ind, kan man prøve at gå ind under abonnementer og se omder er nogle gratis film.

Har selv lidt svært ved at se om Den Danske Filmskat er incl., da jeg har CMore og HBO Nordic på mit bredbåndsabonnement. De kan nemlig også ses direkte på mit TV via appen fra YouSee, så der er et læs af film i abonnement.

Jeg har set Dansk Filmskat skrive, at Yousee har et udvalg af deres film. Så du kan nok ikke se dem alle sammen.

Omdømme 3

Badge +3

Logan skrev:
Jeg har set Dansk Filmskat skrive, at Yousee har et udvalg af deres film. Så du kan nok ikke se dem alle sammen.

Så kan jeg se resten må en af mine YouSee bokse. Nå måske ikke, der er 97 film fra Den danske Filmskat.

Omdømme 3

Badge +3
Ja, på deres TV og Film App til Telefon/Tablet er der en kategori der hedder Dansk Filmskat, de film der er på den App er til fri afbenyttelse.

Besvar

• :D
    • :?
    • :cool:
    • :S
    • :(
    • :@
    • :$
    • :8
    • :)
    • :P
    • ;)