Spørgsmål

Dansk Filmskat ? Hvor finder jeg filmene

Omdømme 4
Badge +1
Jeg har i Tirsdags bestilt Dansk Filmskat via det nye bland selv, og begge boxe har fået opdateret kanaler og er blevet genstartet flere gange.

Hvor finder jeg de film fra Dansk Filmskat ? Kan ikke søge nogen af dem der står på deres hjemmeside, eller finde dem i menu/film under danske

Og Yousee supporterene kommer med den ene forklaring efter den anden, og nu har jeg tålmodigt ventet i 3 døgn som den første sagde og nu idag siger den anden at jeg har valgt for mange point end jeg har - hvordan jeg så lige kan gøre dette, forstår jeg ikke.

9 Kommentarer

Omdømme 7
Badge +4
Du får et PW og skal bruge deres egen tjeneste

Prøv FB
Omdømme 4
Badge +1
ok, så det er ikke som for ca 1 år siden at der bare var flere film i menu/film ?

Og det er da lidt komisk at 2 supportere ikke ved det :D

Jeg har fået kode til viaplay som jeg også valgte i tirsdags
Omdømme 7
Badge +4
Det er kun Cmore, HBO og Netflix, der kører på TV boksen, Netflix som app
Omdømme 7
Badge +6
Forkert. Dansk Filmskat ligger under Pakker på Humax boksene, og på App og Web TV. Hvis der er foretaget skift på Humax boksene, så er det kommet på plads på Ca. 10 minutter.
Omdømme 7
Badge +4
Radiomanden skrev:

Forkert. Dansk Filmskat ligger under Pakker på Humax boksene, og på App og Web TV. Hvis der er foretaget skift på Humax boksene, så er det kommet på plads på Ca. 10 minutter.

Det var jeg så ikke klar over
Omdømme 4
Badge +1
Begge mine humaxer har fået kanalopdatering og er genstartet bagpå flere gange, så jeg forstår ikke helt at jeg ikke kan finde Dansk Filmskat nogen steder.

Og der står da 5. Feb i ordrebekræftelsen
Din ordre indeholder
Oprettelse af Viasat Film inklusive Viaplay
Oprettelse af Dansk Filmskat
Omdømme 7
Badge +6
Viasat film er ligesom Dansk Filmskat at finde under pakker, til Viaplay skal der benyttes deres tjeneste på App eller Web.
Der kommer ingen ordrebekræftelse når der skiftes via Points på Humax boksen, der byttes jo bare 9 bland selv kanaler for at få de 2 Streaming tjenester.
Omdømme 4
Badge +1
Hvor har jeg så fået ordrebekræftelsen fra hvis det ikke er yousee ?
Og jeg har IKKE viaplay/viasat under pakker i menu/film - jeg har cmore/hbo og paramount under pakker
Omdømme 7
Badge +6
Jeg fik ikke noget da der blev byttet ud, gjorde det samme hos mine forældre, heller ingen bekræftelse. Det er også ligegyldigt, der er jo ingen prisændringer, kun ændring af indhold i pakken.

Besvar

• :D
    • :?
    • :cool:
    • :S
    • :(
    • :@
    • :$
    • :8
    • :)
    • :P
    • ;)