Dårlige bokse fra YouSee,

Hej. Jeg har i mange år været YouSee kunde og har altid brugt deres bokse. Men har ikke altid været lige tilfreds med dem.
Jeg har måtte skifte mine Samsung bokse ud 4 gange på grund af defekt. Og for 5 dage siden måtte jeg have en teknikker ud og resætte min nye boks fra YouSee. Jeg måtte så derefter selv formetere den dagen efter da der opstod fejl efter opdatering. Jeg har nu 6 gange måtte slette film og udsendelser jeg ikke nåde at se, og det er godt nok træls!!!😡. Så jeg må helt ærgeligt tilstå at jeg har ikke meget tiltro til YouSee og kan ikke anbefale andre at købe eller leje deres produkter.☹️.
Mvh Dysser.

4 Kommentarer

Omdømme 7
Badge +6
Har haft diverse andre PVR, og Humaxen er den bedste der indtil videre har været inden for dørene, og der kan med den undværes extra enheder til Film/serie streaming.
Omdømme 7
Badge +7
Jeg har fire af slagsen og er godt tilfreds.
Omdømme 7
Badge +4
Jeg har haft min siden start, 18.04.16 og kunne ikke undvære den, ser forskudt
TV ca 80% af tiden incl. optagelser på den hver eneste dag
Omdømme 7
Badge +6
Meeen tørt sagt, så kunne Yousee have fået deres eget udstyr baseret på Enigma 2, som er det ultimative Linux OS til brug på set top bokse, fordi det er et OS der er hamrende drift sikkert og ikke løber om hjørner med brugerne.

Jeg har en Enigma 2 PVR, har ingen interesse i streaming tjenester, men den PVR har tjent mig godt de 4 år jeg har haft den uden at lave problemer een eneste gang.
Fordelen er også at Enigma 2 er open source, så det er mugligt at udvikle andre funktioner uden at komme til at træde nogen rettighedshavere over tæerne.

Besvar

• :D
    • :?
    • :cool:
    • :S
    • :(
    • :@
    • :$
    • :8
    • :)
    • :P
    • ;)