Spørgsmål

dårlig signal kvalitet ved upload

som skrevet ovenfor så har vi et problem med vores tv fra yousee og det ligger i at når jeg sidder og bruger vores internet til upload af filer privat eller arbejdes mæssig ja selv når jeg sidder og gamer lidt så påvirker det vores tv signal så meget at der ikke kan ses tv.

routeren sidder ikke tilkoblet til det yousee garanteret stik som er i vores stue, men det gør vores tv selvfølgelig, men problemet er der uanset om det er det ene eller anden stik jeg tilkobler routeren til.

der har været en yousee teknikker ude og set at tv'et ikke er til at bruge når internettet bliver brugt men på teknikerens boks/tv bliver der ingen fejl registreret overhovedet.

så derfor tænkt jeg at jeg lige ville høre om der muligvis er andre der har haft de problemer og en evt løsning der blev fundet frem til.

2 Kommentarer

Omdømme 5
Badge +7
Hej Loosefaith

Velkommen på YouSee Forum :)

Det var godt nok en lidt mystisk fejl som du oplever her:S

Jeg håber at en anden bruger her på forum kan give dig et brugbart input, ellers kunne vi måske prøve at få en tekniker ud igen.

Vh.
har skam haft en teknikker ude i ca 2 timer og han gav op til sidst da han godt kunne se der var en fejl men ikke kunne måle nogen fejl, så vi er pt efterladt lidt til os selv, men vores boligforening har sagt ok til at der skal komme en elektriker ud og kigge på installationen så det er lige pt det vi venter på.

Besvar

• :D
    • :?
    • :cool:
    • :S
    • :(
    • :@
    • :$
    • :8
    • :)
    • :P
    • ;)