CNN ekstrakanal: kanterne er skåret væk - og hvornår kommer CNN HD?

1. Hej, er der nogen der har CNN ekstrakanal og har også problemet at kanterne er skåret væk? Billedet ser ud som om den er omkring 5% zoomet ind og skubbet op, så skriften i højre kant af billedet ser man ikke helt, og siderne er også lidt skåret.

Alle andre kanaler ser perfekt ud, det er kun CNN der er mærkeligt. Det nytter ikke noget at ændre på TV'ets aspect ratio (TV: Samsung UE40C7705)

Endnu mere mærkeligt er, at (jeg mener) CNN nogen gange ser godt ud, men fleste gange og fleste udsendelser ser skåret ud.

2. Jeg er villig til at betale 10kr mere om måneden for CNN, hvis det nu var i HD. Jeg fandt dette tråd fra 24.November 2014:

http://forum.yousee.dk/t5/TV/CNN-engelsksproget-version-i-HD-er-nu-n%C3%A5et-til-Tyskland-Yousee/m-p/334#M48

...men der var ingen svar på det og nu er det mere end et år siden. Sker der noget nyt?

Mange tak.

2 Kommentarer

Omdømme 2

Her kan du se, hvor mange omdømmepoints Radiomanden har modtaget fra andre medlemmer.

Badge +3
Nu har jeg ikke den kanal på YS, men fra udenlandsk udbyder, og er der en fejl i billedet, så må det være fra YS, for den udgave jeg har, fra UK, er der ingen fejl på, den er i helt korrekt 16:9 format.
Omdømme 3

Her kan du se, hvor mange omdømmepoints joern har modtaget fra andre medlemmer.

Badge +3
Jeg har CNN og billedet fejler intet. Har prøvet på flere TV. Intet problem p. t.

Besvar

• :D
    • :?
    • :cool:
    • :S
    • :(
    • :@
    • :$
    • :8
    • :)
    • :P
    • ;)