Cmore / Viasat Film Favoritter erstattes af sikkerhedspakke i nye bredbånds abonnementer

Omdømme 7
Badge +4
  • Vismand
  • 3636 kommentarer
"Nyt bredbånd med indbygget sikkerhed

Mange danske internetforbindelser er forsøgt hacket inden for det sidste år. Hver tredje dansker har været udsat for cyberkriminalitet1). Derfor er det mere og mere vigtigt, at du er beskyttet, når du er online, så du altid kan færdes trygt på nettet.

Derfor er de nye bredbåndspakker nu med indbygget sikkerhed. Vi giver dig nemlig fremover en sikkerhedspakke med, når man køber bredbånd. En undersøgelse fra analyseinstituttet YouGov fra april 2017 viser at

84 % af danskerne er bekymrede for deres børns sikkerhed online.
Hver 5. familie har børn, der har mødt upassende indhold på nettet.
59 % af danskerne har undladt at købe varer online pga. utryghed.
89 % af danskerne er bekymrede for, at deres computer skal blive hacket.
68 % af danskerne er bange for at blive hacket, når de bruger deres netbank. 1) Kilde:

Udgangspunkt i Digitaliseringsstyrelsens rapport om ”Danskernes informationssikkerhed”, marts 2017 Sikkerhed fremfor underholdning Vigtigheden af at være beskyttet, når man færdes på internettet, betyder at underholdningen i vores bredbåndspakker erstattes med sikkerhed. C More og Film & Seriepakken er derfor ikke længere er en del af vores nye bredbåndspakker.

Alle hastigheder i de nye bredbåndspakker får inkluderet en YouSee Sikkerhedspakke.

Med YouSee Sikkerhedspakken kan du bl.a.:
Beskytte børnene på nettet
Gå på netbank uden bekymringer
Få effektiv antivirus
Shoppe trygt og sikkert online

Der følger 3 licenser med. Nye bredbåndspakker Med de nye bredbåndspakker introduceres også nye hastigheder og samtidig justeres prisen på udvalgte hastigheder.

Eksisterende kunder beholder deres nuværende indhold som fx C More og der sker ingen ændring i deres pris. "

Kilde: Googling "flere foreningers hjemmesider"

8 Kommentarer

Omdømme 7
Badge +4
Så jeg beholder i hvert fald min nuværende hastighed
Nu synes jeg bestemt, at de skal give os en valgmulighed. Dét tilbud kommer jeg aldrig til at gøre brug af.
Ej hvor latterligt. :(. De sparer da kassen på betaling til cmore og Viasat med den finte
Omdømme 7
Badge +7
En del af os kan slet ikke bruge sikkerhedspakken fra YouSee. Den er mig bekendt kun til Windows og Mac OS. Fruen bruger en Android tablet og jeg bruger en PC med Linux.

Jeg går ud fra man (på sigt) kan frasige sig sikkerhedspakken og få en rabat. Lidt i stil med vores nuværende bredbånd (coax), hvor vi har frasagt os YouSee film og serier og sparer 20 kr. per måned.
Omdømme 7
Badge +4
Var det ikke bare at lære folk at investere i en all round sikkerhedspakke?
Jeg har eks. i nogle år benyttet Norton 360, før den benyttede jeg Norton Internet Security i flere år.
McAfee og andre har lignede all round sikkerhedspakker i deres udbud også.
Omdømme 7
Badge +4
Jeg tror faktisk flere og flere går væk fra PC´ere og har kun tablets, Ipad´s og telefoner udover f.eks. humax og f.eks. ATV4 bokse på deres netværk
Omdømme 7
Badge +4
Per K skrev:

Jeg har eks. i nogle år benyttet Norton 360, før den benyttede jeg Norton Internet Security i flere år.

Hvorfor betale for dem, jeg bruger gratis zone alarm
Omdømme 7
Badge +4
mich skrev:

Per K skrev:

Hvorfor betale for dem, jeg bruger gratis zone alarm

Brugte den for flere år siden, men blev træt af den efter en stribe af fejlbehæftede opdateringer, der bla. medførte at den ikke opdagede en trojaner at min PC uheldigvis blev inficeret med igennem en script baseret popup reklame.
En trojaner jeg fjernede med et gratis anti malware program istedet for.

Så derfor er ZoneAlarm efter min mening et utroværdigt sikkerheds program man helst skal holde sig langt væk fra.

Besvar

• :D
    • :?
    • :cool:
    • :S
    • :(
    • :@
    • :$
    • :8
    • :)
    • :P
    • ;)