Svar

Cmore pakke

• Deltager
  • 4 kommentarer
Som bekendt lukkede Cmore Kids pr. 31.01.2015.
I stedet for har man fået adgang til Cmore Tennis.

Jeg har i forvejen Cmore pakken til 199,- kr. md.

Den indeholder foruden filmkanalerne også tre sportskanaler, deriblandt Cmore Tennis.

Jeg kontaktede Yousee Kundeservice for at høre om jeg kunne få en anden (valgfri) kanal i stedet for, når jeg i forvejen havde Cmore Tennis.
Det kunne jeg ikke med mindre, jeg betalte for den!

Hvorfor skal jeg betale 199,- kr. md. for en kanal mindre?

Hvofor kan Yousee/Cmore ikke tilbyde mig en anden (valgfri) kanal, når jeg allerede har Cmore Tennis?

Venlig hilsen
En ellers tilfreds Yousee kunde

icon

Bedste svar af Vilhelm 10 marts 2015, 09:53

Hej Sonne

Tak for tilbagemelding. Jeg anede ikke at det gamle abonnement eksisterede endnu.

Det sker desværre at YouSee viderefører gamle ufordelagtige abonnementer.

Jeg vil anbefale dig at henvende dig til Kundeservice 70 70 40 40 og få ændret dit abonnement.

C More-pakken med nu 5 kanaler koster jo kun 99 kr./md., og C More Extreme og Tennis koster hver 30 kr./md.

Se original

5 Kommentarer

Omdømme 3

Her kan du se, hvor mange omdømmepoints Vilhelm har modtaget fra andre medlemmer.

Badge
Sonne. Velkommen til YouSee Forum.

Jeg forstår ikke dine oplysninger.

Efter mine oplysninger bestod C More pakken af 6 film-kanaler til 179 kr./md., men da  C More Kids lukkede 31. jan. 2015, satte YouSee prisen til 99 kr./md. for de resterende 5 kanaler (C More Action, First HD, Emotion, Hits HD, Series HD).

C More Tennis har mig bekendt aldrig været en del af C More-pakken. Den fås enkeltvis som Ekstrakanal til 30 kr./md. og er ikke med i nogen Ekstrapakke. 

Der er heller ikke andre sportskanaler med i C More-pakken.

YouSee's udbud af Ekstrakanaler og Ekstrapakker ses her:

http://yousee.dk/tv/ekstrakanaler/bestil_ekstrakanaler.aspx

Hej Vilhelm

Tak for velkomsten.

Da jeg fik Yousee kunne man vælge (Canal+ nu Cmore) Total til 199,00 kr. md.

Den bestod af:
First + First HD
Hits + Hits HD
Action
Emotion
Series + Series HD
Kids

2 eller 3 sportskanaler, Jeg men det var:
(Tennis)
Extreme
8 HD

Efter Cmore har stoppet Kids er der en kanal mindre. Prisen er stadig 199.00 kr. md.

Jeg fortår ikke, hvorfor prisen kan være den samme, når man får mindre for den.

Venlig hilsen
Sonne

Omdømme 3

Her kan du se, hvor mange omdømmepoints Vilhelm har modtaget fra andre medlemmer.

Badge
Hej Sonne

Tak for tilbagemelding. Jeg anede ikke at det gamle abonnement eksisterede endnu.

Det sker desværre at YouSee viderefører gamle ufordelagtige abonnementer.

Jeg vil anbefale dig at henvende dig til Kundeservice 70 70 40 40 og få ændret dit abonnement.

C More-pakken med nu 5 kanaler koster jo kun 99 kr./md., og C More Extreme og Tennis koster hver 30 kr./md.

Hej Vilhelm 

Tak for svaret ;-)

Jeg kontakter kundeservice.

Venlig hilsen

Sonne

Hej Vilhelm

Blot lidt gammel info....

I gamle dage kunne man vælge mellem C+Film og C+Total. C+Total var C+Film plus 2-3 sportskanaler.

Begge pakker må være viderført til samme pris (179 og 199kr), også efter navneskiftet til C More.

Jeg har selv i dag skiftet fra C More Film til C More Pakken.

Jeg prøvede faktisk at skifte for nogle måneder siden, men pga. en fejl på yousee.dk (tror jeg) var der kun 3 kanal i C More Pakken og det forholdt kundeservice sig til og mente derfor at jeg ikke fik samme indhold som C More Film.

Besvar

• :D
    • :?
    • :cool:
    • :S
    • :(
    • :@
    • :$
    • :8
    • :)
    • :P
    • ;)