Svar

Cmore på tv

• Deltager
  • 2 kommentarer
Hej alle sammen. Er det muligt at se Cmore kanalerne på sit tv uden at skulle have fat i yousee boks og diverse plus abonnementer? Jeg kan se de er på tv´et men de er "krypteret". Kan de åbnes på den ene eller anden måde? Mvh Patrick.

icon

Bedste svar af joern 10 december 2014, 11:25

Mener at selve kortet koster et engangsbeløb på 100 kr. For at kunne bruge kortet, skal dit TV kunne læse kortet. Hertil kommer det abonnement du vælger.

Se original

9 Kommentarer

Omdømme 3

Her kan du se, hvor mange omdømmepoints joern har modtaget fra andre medlemmer.

Badge +3
Du skal ha' mulighed for at sætte et kort i dit TV. C More kanalerne kan købes som abonnement direkte, men det kan ikke betale sig. C More kanalerne fåes også med YouBio eller YouBio Plus, hvor kanalerne er inkl. de 99 kr. pr. md. som abonnementerne koster. 

Men hvad koster sådan et kort hvis jeg alligevel beslutter mig for at få fat i sådan et?

Omdømme 3

Badge +3
Mener at selve kortet koster et engangsbeløb på 100 kr. For at kunne bruge kortet, skal dit TV kunne læse kortet. Hertil kommer det abonnement du vælger.

Hvor kan jeg bestille det kort henne? 

Omdømme 3

Badge +3
Prøv på YouSee.dk eller ring på 7070 4040.

Hej, jeg har Youbio incl. Cmore, hvilke kanaler kan ses via boksen;

men ikke på TV'et selv om jeg har kort i dette.

Nogle der kan svare på hvorfor?

John Laustsen

Omdømme 3

Her kan du se, hvor mange omdømmepoints Vilhelm har modtaget fra andre medlemmer.

Badge
Hej John Laustsen

Med et YouBio-abonnement kan du se C More-kanalerne via YouBio-boksen. Der er tale om streaming af udsendelserne via din bredbåndsforbindelse.

Men dit YouBio-abonnement giver dig ikke adgang til dem via kabelnettet. Det kan du godt få, men så skal du have et YouSee Plus-abonnement, og dit nuværende YouBio-abonnement skal ændres til et såkaldt YouBio Plus-abonnement.

Så har mine oplysninger ikke været fyldestgørende, idet vi har haft Yousee Plus igennem flere år, hvilket nu er udbygget med Youbio.

Seneste forsøg p at se Cmore viser faktisk at vi kun kan se Cmore via PC på Chorme, der kan flyttes til TV'et via ChromeCast, men ikke via hverken boks eller TV, der også har kort monteret.

TV'et er koblet på nettet, og burde kunne vise Cmore den vej.

Omdømme 3

Her kan du se, hvor mange omdømmepoints Vilhelm har modtaget fra andre medlemmer.

Badge
Ring til YouSee Kundeservice, 70 70 40 40 og bed om at få lavet YouBio-abonnementet om til YouBio Plus. Det er samme pris.

Besvar

• :D
    • :?
    • :cool:
    • :S
    • :(
    • :@
    • :$
    • :8
    • :)
    • :P
    • ;)