Cmore filmpakke koster 179,- hos Yousee, men kun 99,- hos Stofa, CanalDigital, Waoo m.fl. Hvorfor ?

Omdømme 2

Her kan du se, hvor mange omdømmepoints mich har modtaget fra andre medlemmer.

Badge
  • Veteran
  • 732 kommentarer
Ved godt, at I siger det kun er 99,- for jeres pluskunder, men hvorfor er det kun forbeholdt disse ?

13 Kommentarer

Omdømme 3

Her kan du se, hvor mange omdømmepoints joern har modtaget fra andre medlemmer.

Badge +3
Jeg er rimelig overbevist om, at der skal bruges en boks evt. med tilhørende kort for at kunne ta' C More kanalerne. Med YouBio og YouBio Plus er C More kanalerne inkl. Dog er det kun på YouBio Plus, at kanalerne kan ses hele døgnet.

Omdømme 2

Badge

joern skrev:
Jeg er rimelig overbevist om, at der skal bruges en boks evt. med tilhørende kort for at kunne ta' C More kanalerne. Med YouBio og YouBio Plus er C More kanalerne inkl. Dog er det kun på YouBio Plus, at kanalerne kan ses hele døgnet.

Det er så ikke tilfældet, men det ændrer ikke ved at man med også kort kan abonnere på Cmore hos Yousee

Omdømme 3

Badge +3
Skal jeg forstå det således, at du hos de nævnte selskaber ikke skal bruge en boks for at se C More kanalerne?

Omdømme 2

Badge
Kan ikke forstå, du forsvarer Yousee igen og igen

Men nej, hos f.eks. canal digtal skal du blot have et DVB-S tuner

Det ændrer ikke ved at det så koster 99+99, dvs 198,- hos Yousee :-)

Omdømme 3

Badge +3
Jeg betaler ikke mere end 99 kr. Boksene er mine og kortene koster ikke noget mere. Dog koster de 40 kr. pr. md. hvis der er VOD funktioner med, men så gælder det også for alle mine fire kort.

Det er en gentaget misforståelse du gør dig skyld i. Er man ikke enig med dig, må man forsvare YouSee. Ak ja.

Omdømme 2

Badge
Hvorfor siger Yousee facebook så, at det koster 99,- for pluskunder hvis du ikke betaler 99 for plus abonnement ?

Omdømme 3

Badge +3
Fordi man normalt har opfattet, at Plus kunder også skal leje en boks. Du må da kunne huske den kraftige diskussion, jeg havde med YouSee om, at også os, der ejer vores bokse, kunne få YouBio Plus, som jo også inkludere C More kanalerne. Det skal bemærkes, at langt de fleste ikke ejer deres bokse, men  jeg var med helt fra starten af HD eventyret, hvor der ikke var mulighed for leje. Du kan da til stadighed købe en brugt boks på f. eks. DBA til små penge.

Jeg har selvfølgelig ingen grund til at omgåes sandheden letsindigt.

Omdømme 2

Badge
Du svarer mig stadig ikke, hvorfor man skal have en boks for at få Cmore til 99,- og ikke 179,- hvis jeg kan købe en brugt på den blå avis,  hvorfor kan jeg ikke på mit Yousee kort på mit TV/HDD optager ?

Omdømme 2

Badge
Men synes da, det er utroligt du gider at se TV med et 7-8 år gammelt udstyr, i stedet for DVB-C på et 2012, 2013 2014 TV model

Omdømme 3

Badge +3
Nogle spørgsmål må du stille til YouSee - altså hvorfor du ikke..... I mit ene TV sidder kortet i TV og jeg kan se C More kanalerne. De øvrige funktioner kan ikke bruges.

Jeg har to TV med de nødvendige tunere og her bruges boksene kun, når det er ønskeligt. Igen jeg betaler 99 kr. 

Omdømme 3

Her kan du se, hvor mange omdømmepoints Vilhelm har modtaget fra andre medlemmer.

Badge
Man kan abonnere på C More Filmpakkens 6 kanaler for 179 kr./md. og se kanalerne på et alm. YouSee Kort som koster 100 kr. i oprettelse og derefter er gratis.

Eller

YouSee Plus-kunder som tegner et YouBio Plus-abonnement, får adgang til C More Filmpakkens 6 kanaler. Og hvad koster det?

YouSee Plus-kunder lejer sædvanligvis en YouSee Boks til 99 kr./md. hvor et YouSee Kort med on demand-rettigheder er inkluderet i prisen. Hertil skal lægges de 99 kr./md. som et YouBio Plus-abonnement vil koste. Til sammen er det 198 kr./md.

YouSee Plus-kunde kan man også være ved at eje en YouSee Boks og have tegnet et on demand-abonnement på YouSee Kortet til  40 kr./md. De får også C More kanalerne ved at supplere med et YouBio Plus-abonnement til 99 kr./md.

Jeg går ud fra at kunder uden YouSee Boks, men med et kort med on demand-rettigheder i modtageudstyret ,  får adgang til C More kanalerne ved at tegne et YouBio Plus-abonnement til 99 kr./md.

Ovenfor er ikke opregnet de muligheder i YouSee Play, som kunder med kort med on demand-rettigheder har.

Omdømme 3

Badge +3

Vilhelm skrev:
Man kan abonnere på C More Filmpakkens 6 kanaler for 179 kr. og se den på et alm. YouSee Kort, som koster 100 kr. i oprettelse og derefter er gratis.

Eller

YouSee Plus-kunder som tegner et YouBio Plus-abonnement, får adgang til C More Filmpakkens 6 kanaler. Og hvad koster det?

YouSee Plus-kunder lejer sædvanligvis en YouSee Boks til 99 kr./md. hvor et YouSee Kort med on demand-rettigheder er inkluderet i prisen. Hertil skal lægges de 99 kr./md. som et YouBio Plus-abonnement vil koste. Til sammen er det 198 kr./md.

YouSee Plus-kunde kan man også være ved at eje en YouSee Boks og have tegnet et on demand-abonnement på YouSee Kortet til  40 kr./md. De får også C More kanalerne ved at supplere med et YouBio Plus-abonnement til 99 kr./md.

Jeg går ud fra at kunder uden YouSee Boks, men med et kort med on demand-rettigheder i modtageudstyret ,  får adgang til C More kanalerne ved at tegne et YouBio Plus-abonnement til 99 kr./md.

Ovenfor er ikke opregnet de muligheder i YouSee Play, som kunder med kort med on demand-rettigheder har.

Ja, hvis man har mulighed for at sætte kort i f. eks. sit TV, kan man få det, der svaret til YouBio Plus for 99 kr. pr. med.

Kortet kan så bruges til de 6 C More kanaler, men ikke til mere. Denne løsning indebærer også, at man kan se YouBio på sine enheder som PC, tablet og mobil.

Omdømme 3

Her kan du se, hvor mange omdømmepoints Vilhelm har modtaget fra andre medlemmer.

Badge
Tak, Jørn. Så er det hele vist på plads.

Det er nu op til den enkelte at  finde ud af, hvad man vil gøre eller ikke gøre, og hvad man vil mene om det.

Besvar

• :D
    • :?
    • :cool:
    • :S
    • :(
    • :@
    • :$
    • :8
    • :)
    • :P
    • ;)