Cmore

Er der nogen ved Yousee der kan svare mig på, hvorfor nye abonnenter kan få Cmore gratis, mens alle vi gamle solide kunder skal betale for Cmore.

Er det jeres mening at skal opsige abonnementet og så  oprette os igen. Det må da være tale om en uigennemtænkt handling fra Jeres side af.

6 Kommentarer

Omdømme 2

Her kan du se, hvor mange omdømmepoints Emil har modtaget fra andre medlemmer.

Badge +3
Hej 
  •  og velkommen til YouSee Forum.

Først og fremmest, YouSee Forum er et kunde-til-kunde-forum og YouSee yder ingen direkte support eller kundeservice herinde.

Jeg kan dog sagtens svare på dine spørgsmål.

Nuværende bredbåndskunder, kan ændre deres abonnement på Mit YouSee for at få C-more - ellers ingen ændring.

Du skal altså ikke opsige dit abonnemnt, men skifte til den samme hastighed igen (eller en anden) – så du får du nemlig et produkt fra den nye produktportfølje og dermed C More.

Du skal være opmærksom på at hvis du har YouSee Musik og/eller en Playstation Plus kode vil du meste begge dele når du skifter. Du beholder YouSee Musik hvis du har YouSee Mobil eller YouSee Plus. Playstation Plus koden skal bare indløses inden du skifter.

Du kan læse mere om ændringen, og genbestilling af bredåbnd i tråden https://forum.yousee.dk/t5/Bredbånd/CMore-Play-til-eksisterende-bredbånd-og-TV-kunder/m-p/5179#M1210.

• Det er skam gennemtænkt. Det giver flere penge i kassen, hvis de kan lokke kunderne til det.

Omdømme 2

Badge +3
    Logan Ikke nødvendigvis. Jeg får C More til samme pris hvis jeg skifter til samme hastighed.
    Omdømme 2

Badge +3
    Der er også mere information på YouSee Kundeservice siden Hvem har adgang til YouSee Film og Serier?

Yuosee bør gennemtænke en løsning for cmore til nuværende bredbåndskunder af følgende årsager:

1. Uklar kommunikation fra YouSee, og tidsspil for kunderne af finde ud af hvordan tingene forholder sig.
    2. Undgå forskelsbehandling af nye og gamle kunder. 
    3. Rimeligt at få C-more når man har TVpakkke - bredbånd - mobil - fastnet hos Yousee 
    4. Filmtilbud i vores nuværende fuldpakke er alt for ringe
    Konklusion:

Yousee behandler deres gamle kunder højst utilfredsstillende, og yderligere uheldigt da denne forskelbehandling er en gentagelse af tidligere handlinger.

Som størte udbyder bør YUOSEE lægge et højere etisk niveau. 

MVH Sven 
    Omdømme 2

Her kan du se, hvor mange omdømmepoints moef har modtaget fra andre medlemmer.

Badge
    Jeg er også lidt i tvivl omkring de med gammelt vs. nyt Internet abonnement og så Cmore. 

Hvis jeg har forstået det korrekt - efter at have læst i tråden her, så kan jeg skifte mit nuværende 100/30 mbit (m. yousee play) ud med et nyt 100/20 mbit (u. yousee play), og så få næsten alle Cmore kanaler med i 279 kr. pr. md prisen?!

Er det så Cmore via app (på tv, smartphone osv.) eller skal man have "bland selv" og kort til tv og diverse andre enheder, for at kunne få Cmore kanalerne?

Jeg mener, at prisen for kort og CI er en smule dyrt (I know, alt er relativt), specielt hvis man har flere enheder som tv, recordere osv., hvor der så skal kort og kortholder i dem alle.

Besvar

• :D
      • :?
      • :cool:
      • :S
      • :(
      • :@
      • :$
      • :8
      • :)
      • :P
      • ;)