Svar

Chromecast stopper.

Hey. Er helt ny vedrørende Chromecast. Jeg forsøger, at afspille Badehotellet 4 via yousee app gennem Chromecast, men efter 2 min står den bare stille og bliver ved med at indlæse og kommer ikke videre.....???
icon

Bedste svar af Radiomanden 27 januar 2016, 20:58

Det har måske noget at gøre med en anden tråd her på forummet, hvor der er problemer med afspilningen af den på PC, der stopper den også efter et par minutter.

Se original

9 Kommentarer

Omdømme 3

Her kan du se, hvor mange omdømmepoints Radiomanden har modtaget fra andre medlemmer.

Badge +3
Det har måske noget at gøre med en anden tråd her på forummet, hvor der er problemer med afspilningen af den på PC, der stopper den også efter et par minutter.

Jeg har samme problem med Badehotellet 4. Alt andet kører fint

Hej 

Der har været en fejl på Arkiv udsendelsen af Badehotellet 4, der blev sendt sidste søndag. 

Genudsendelsen som blev sendt den 31-01-2016 burde virke fint. Det gør den her. 

Skulle i så ikke også se at få fejlen løst i badehotellet 5.

Det er den samme fejl, den stopper også med at caste det samme sted hver gang den har kørt x antal minutter.

Har løst problemet på følgende måde:

Når appen på mobilen stopper med at caste, starter jeg afspilningen igen uden at caste. Efter ca. 2 min starter jeg casting igen, hvorefter det så virker. (for mig)

Hvis man er for hurtig til at starte med at cast igen, starter afspilningen godt nok men billedet begynder så at hakke i det.

Kan slet ikke finde badehotellet nr 5 ...? . det kan
Omdømme 3

Her kan du se, hvor mange omdømmepoints joern har modtaget fra andre medlemmer.

Badge +3

billeberga skrev:

Afsnit 5 findes p. t. ikke i Arkiv. Kan måske skyldes, at den genudsendes på søndag kl. 12.20.

Omdømme 3

Badge +3

joern skrev:

billeberga skrev:

Afsnit 5 findes p. t. ikke i Arkiv. Kan måske skyldes, at den genudsendes på søndag kl. 12.20.

Nej, som beskrevet sidst kan det ikke hænge sammen. På Samsung boksen fra YouSee findes afsnit 5 i Arkiv. Det må altså være en fejl, at afsnittet ikke findes til PC m.m.

Det er drøn ærgeligt at når man har yousee tv & film at må så alligevel må vente til Søndag for at se ugens afsnit. Hele ideen bag konceptet er væk.

Omdømme 3

Badge +3

billeberga skrev:
Det er drøn ærgeligt at når man har yousee tv & film at må så alligevel må vente til Søndag for at se ugens afsnit. Hele ideen bag konceptet er væk.

Rolig nu, det kan jo være, at YouSee kan rette fejlen. Ellers kan man vel sige det således: Den, der venter på noget godt, venter ikke forgæves. ;)

Besvar

• :D
    • :?
    • :cool:
    • :S
    • :(
    • :@
    • :$
    • :8
    • :)
    • :P
    • ;)