Svar

CableBox og WiFi

Indtil for et år siden, havde jeg en box der gik igennem mit telefonnet hos TDC. Fra i år er jeg gået over til kabel hos YouSee. Hvor der ingen problemer var mht. genkendelse af SSID på mit gamle system, så oplever jeg eksempelvis, at printeren pludselig ikke kan lokaliseres på mit SSID. Jeg har ikke skiftet printer og da jeg havde TDC, var der ingen prlblemer flere år i træk. Nu er det hver anden dag, at jeg må geninstallere min printer for at jeg overhovedet kan printe ud via mit netværk. Og tro mig! Jeg er SÅ træt af det.
TV boxen som jeg fik installeret samtidig, den skal opdatere hver anden dag. Oftest kan den ikke opdatere første gang, så jeg er nødt til at genstarte boxen op til både syv og otte gange, so pludselig, så fungerer det. Og man står tilbage og tænker... "hvad var det jeg gjorde anderledes denne ene gang?"
Hastigheden på nettet går op og ned. Nogle gange så langsomt at der slet ikke er hul igennem til nettet.
Jeg er færdig med YouSee, men skal nok flytte alligevel, så det kan ikke betale sig for mig at skifte udbyder nu...
Er der nogen der har et bud på hvad jeg kan stille op med printeren?
icon

Bedste svar af Radiomanden 31 oktober 2017, 16:16

TV boks, det kan kun være Humaxen, den skal bestemt ikke opdatere hele tiden, og det gør den heller ikke, der er senest kommet 1.80.16 for omkring 10 dage siden.
Hvis der er problemer med net skal det fejlmeldes, hvis nogen skal hjælpe med dit printer problem, så skal det vides hvilket Modem der haves.

Se original

6 Kommentarer

Omdømme 7
Badge +6
TV boks, det kan kun være Humaxen, den skal bestemt ikke opdatere hele tiden, og det gør den heller ikke, der er senest kommet 1.80.16 for omkring 10 dage siden.
Hvis der er problemer med net skal det fejlmeldes, hvis nogen skal hjælpe med dit printer problem, så skal det vides hvilket Modem der haves.
Tak Radiomanden for dit svar.

Jeg tænkte nok der var noget galt med TV boksen. Jeg kan se der står Humax YSR-2000... Jeg har tidligere skrevet til YouSee og forslået, at evt. opdateringer skal ske når man slukker for TV og box fremfor når man starter den op... Giver det ikke god mening?

Anyway, jeg ser om boxen er opdateret og så må vi se om det kommer til at virke...

Endnu engang tak for dit svar...

Mvh

Kim
Omdømme 7
Badge +6
Nej, der giver ingen mening, den kan kun opdatere når den er tændt, da det kræver netforbindelse.
Omdømme 5
Badge +1
Jeg har stadig 1.71.08 på begge mine humaxer, og suport siger det er den nyeste
Omdømme 7
Badge +6
Den kommer ikke nødvendigvis til hele landet samtidig.
Omdømme 5
Badge +1
Jeg undrer mig bare at support siger det er den nyeste jeg har - de aner vist ikke hvad de selv laver derinde :D

Besvar

• :D
    • :?
    • :cool:
    • :S
    • :(
    • :@
    • :$
    • :8
    • :)
    • :P
    • ;)