Ca modul ønskes

Hvor kan man bestille et CA modul til et yousee kort, det er ikke til at finde på YouSee 

mvh

Galaxeblafferen

6 Kommentarer

Omdømme 3

Her kan du se, hvor mange omdømmepoints Vilhelm har modtaget fra andre medlemmer.

Badge

Galaxeblafferen skrev:
Hvor kan man bestille et CA modul til et yousee kort, det er ikke til at finde på YouSee 

mvh

Galaxeblafferen

Ved online bestilling af fx Ekstrakanaler får du mulighed for at bestille en (eller flere) kortlæser(e).

Ønsker du ikke lige nu at bestille en ekstrakanal, kan du vælge en tilfældig ekstrakanal og derpå en kortkæser, hvorefter du sletter den tilfældige ekstrakanal inden du gennemfører bestillingen af kortlæseren.

Men det er lidt bøvlet. Du kan jo altid ringe til kundeservice, 70 70 40 40.

Hvis du har mulighed for det, så find en, der har været kunde ved Boxer. Hos dem (og måske også hos andre) køber man modulet, så når man opsiger sit abonnement, beholder man det. Da vi blev kunde hos YouSee, fik jeg de to moduler, jeg skulle bruge, på den måde - pris 0 kr.

Omdømme 3

Her kan du se, hvor mange omdømmepoints Radiomanden har modtaget fra andre medlemmer.

Badge +3
 Det skal være et CA til You See, dem til Boxer kan ikke bruges, ligeledes, hvis det skal bruges til en Recorder eller til et TV der kan optage, så skal det IKKE være et + modul, det vil give problemer med optagelse.

Modulerne kan også købes hos den lokale forhandler, så det er ikke svært at anskaffe dem.

Radiomanden skrev:
 Det skal være et CA til You See, dem til Boxer kan ikke bruges

Jeg bruger nu selv 2 stk. fra Boxer, og de virker upåklageligt. Jeg har også et mail-svar fra YouSee support, at de kan bruges uden problemer. Så jeg er ikke enig med dig i, de ikke kan bruges. 

Omdømme 3

Her kan du se, hvor mange omdømmepoints Radiomanden har modtaget fra andre medlemmer.

Badge +3
 Begge udbydere anvender Viaacess, men det er ikke samme version.

har netop testet:

Neotion Yousee DVB-C Viaccess CI 3.X Kortlæser 8039

denne virker upåklageligt i mit Samsung.

Ink. timeshift og optage...

Dette kunne jeg ikke med tidligere Strong CI+

Besvar

• :D
    • :?
    • :cool:
    • :S
    • :(
    • :@
    • :$
    • :8
    • :)