C-More på Yousee Boks - HD eller SD?

Hej alle sammen

Jeg sad og kiggede på mit nye udvalg af C-More FIlm og TV-serier på min Yousee Boks i går aftes.

Noget jeg tænkte over var dog at der ikke er nogle af filmene der har det lille [hd] tegn i titlen.

Punch-Drunk Love f.eks har [hd] i titlen hvis man lejer den for 19 kr men ikke hvis man ser den fra C-More.

De bliver jo vist i HD på C-More First kanalen.

Er der nogen der ved om C-More film kun er i SD når man streamer dem?

Og hvis de er i SD, er dette eventuelt noget der bliver ændret når den ny boks kommer næste år?

Venlig hilsen Emil From

1 Kommentar

Omdømme 2

Her kan du se, hvor mange omdømmepoints moef har modtaget fra andre medlemmer.

Badge
Jeg er selv interesseret i Cmore, Dansk Filmskat, (HBB, Viasat 3 md.), ved skift fra mit nuværende 100/30 mbit abonnement og til det nye 100/20 mbit abonnement hvor der følger nænte film & serie kanaler med :)

Jeg var også meget interesseret i at vide, om det var fulde versioner af Cmore og de andre kanaler, samt om det var HD kvalitet. Jeg kontaktede support for et svar, hvor jeg fim at vide der var noget 720p materiale man kunne finde. Hvad det var, fik jeg ikke at vide. 

Men jeg har lidt mine bange anelser omkring det Cmore, Danske Filmskat osv., at det ikke er fulde versioner af kanalerne, men derimod en SD kopi hvor kun nogle titler optræder. 

Jeg trode også, at man fik en kode/password til Cmore, danske filmskat app osv, det lader til at det hele skal finde i Yousee app'en. Det er sådan set ok, at ha' det samlet ét sted, det er bare lidt synd hvis det kun er noget ad Cmore og de andre nævnet kanaler man finde i Yousee app'en?!

Men du skal nok regne med en del SD materiale, som er ret meget øv :)

Jeg ville ha' købt min en af de nye Chromecast v2 dongler, og så skiftet fra min førnævnte nuværende abonnement, til Yousee nye 100/20. Men er lidt i tvivl omkring det med stream kvaliteten, samt hvor meget man får adgang til.

Besvar

• :D
    • :?
    • :cool:
    • :S
    • :(
    • :@
    • :$
    • :8
    • :)
    • :P
    • ;)