Spørgsmål

C More on demand

Omdømme 2
Badge +1
Jeg mener at kunne huske at Radiomanden flere gange har skrevet at C More film kan ses on demand under film og serier. Det er altså ikke helt korrekt - der er faktisk flere film fra C More som ikke kan ses on demand. F.eks. The Autopsy af Jane Doe som sendes i aften kl. 22.40 og som også har været sendt for et par dage siden.
Det må squ da være surt for dem der har investeret i den nye boks, hvis det er korrekt at der ikke kan ske optagelse af film der sendes på C More

4 Kommentarer

Omdømme 7
Badge +4
henningoc skrev:

Jeg mener at kunne huske at Radiomanden flere gange har skrevet at C More film kan ses on demand under film og serier. Det er altså ikke helt korrekt - der er faktisk flere film fra C More som ikke kan ses on demand. F.eks. The Autopsy af Jane Doe som sendes i aften kl. 22.40 og som også har været sendt for et par dage siden.
Det må squ da være surt for dem der har investeret i den nye boks, hvis det er korrekt at der ikke kan ske optagelse af film der sendes på C More

det er rigtigt hvad han siger. og den ligger på cmore, har ikke lige søgt på film og serier, men prøv facebook spg

https://www.cmore.dk/selection?type=movie%2Cseries%2Csport&q=autop
Omdømme 7
Badge +4
cmore og film og serier bør være ens
Omdømme 2
Badge +1
Jeg har lavet en søgning og der kommer 2 resultater. Filmen der bliver sendt i aften på C More og så at den kan lejes for 29 kr.
Kan selvfølgelig godt være en C More fejl.
Men nu har jeg heldigvis ikke skiftet boks, så nu optager filmen i aften og ser den en anden dag :D
Omdømme 7
Badge +4
hvis du har facebook, så er de flinke til at undersøge det, der er ind imellem film, der mangler, meld gerne tilbage

Besvar

• :D
    • :?
    • :cool:
    • :S
    • :(
    • :@
    • :$
    • :8
    • :)
    • :P
    • ;)