Spørgsmål

C MORE- Abonnement hos:YouSee

Omdømme 3
Badge
C MORE -Abonnement , kan skiftes om 16 dage. Har åbenbart : YouSee premirere/sikkerhed på nettet, og film og serier. Begrundelsen er åbenbart , at jeg har internet og sikkerhed, som jeg bestilte første gang. Håber inderligt efter 16 dage, at abonnementet ophøre. Har ikke behov for yderligere abonnementer, som kan skiftes efter 16 dage på mit abonnement.

36 Kommentarer

Omdømme 7
Badge +6
Når der byttes streaming med kanaler eller byttes kanaler, så er den/de låst i 30 dage, derefter kan der igen skiftes. Så om 16 dage kan der igen ændres.
Omdømme 3
Badge
Radiomanden skrev:

Når der byttes streaming med kanaler eller byttes kanaler, så er den/de låst i 30 dage, derefter kan der igen skiftes. Så om 16 dage kan der igen ændres.

Hvad så med, at man ikke ønsker at skifte/ændre? Er abonnementet så stadig aktiv?
Omdømme 7
Badge +6
Som skrevet inden for den første måned er det valgte låst, og kan ikke ændres, derefter er det igen åbent, og der kan vælges en anden tjeneste hvis det ønskes.
Omdømme 3
Badge
Radiomanden skrev:

Som skrevet inden for den første måned er det valgte låst, og kan ikke ændres, derefter er det igen åbent, og der kan vælges en anden tjeneste hvis det ønskes.

Okay, så du mener ikke, at jeg er afhænig af abonnement hos:YoySee? Selvom, at jeg fraskriver mig : C MORE?
Omdømme 7
Badge +6
Går ud fra at det haves via bland selv.? Så bestemmer du selv hvad det skal skiftes med, eller om det skal fortsætte.
Omdømme 3
Badge
Radiomanden skrev:

Går ud fra at det haves via bland selv.? Så bestemmer du selv hvad det skal skiftes med, eller om det skal fortsætte.

Har ikke bland selv, så uanset hvad, så vil jeg ikke, at dette skal fortsætte.
Omdømme 7
Badge +6
I hvilken forbindelse haves abonement så på C More.?
Omdømme 3
Badge
Radiomanden skrev:

I hvilken forbindelse haves abonement så på C More.?

Abonnementet er på selveste: YouSee, så håber bare på, at YouSee ikke vedlægger: Abonnement på systemet. I forhold til: Abonnement . C MORE ;)
Omdømme 7
Badge +6
Du skriver noget tåget, men har du bestilt abonementet direkte, og ikke har det som en bonus i forbindelse med Bredbånd, som det var med i på et tidspunkt, og dermed betaler direkte for det, og ikke længer ønsker det, så skal det jo på normal vis opsiges.
Omdømme 3
Badge
Radiomanden skrev:

Du skriver noget tåget, men har du bestilt abonementet direkte, og ikke har det som en bonus i forbindelse med Bredbånd, som det var med i på et tidspunkt, og dermed betaler direkte for det, og ikke længer ønsker det, så skal det jo på normal vis opsiges.

Uanset tåget, så burde jeg på systemet, at jeg ikke ønsker: C-MORE!
Omdømme 7
Badge +6
Hvorfor har du det så.? Det kan jo ikke fås uden at det bestilles selvstændigt eller i forbindelse med You See More eller som nævnt før i forbindelse med Bredbånd, i de 2 tilfælde er det jo som bonus.
Omdømme 3
Badge
Radiomanden skrev:

Hvorfor har du det så.? Det kan jo ikke fås uden at det bestilles selvstændigt eller i forbindelse med You See More eller som nævnt før i forbindelse med Bredbånd, i de 2 tilfælde er det jo som bonus.

Når alt kommer til alt, så skyldes det: Bredbånds forbindelse bonus!
Omdømme 7
Badge +6
Så har du det lige så længe der beholdes den nuværende Bredbånds forbindelse.
Omdømme 3
Badge
Radiomanden skrev:

Så har du det lige så længe der beholdes den nuværende Bredbånds forbindelse.

Bredbånds forbindelsen er der så længe jeg ønsker. Jeg ønsker stadig ikke, at jeg har: C MORE-Abonnement på mit abonnement. Bredbånds forbindelse, så stadig vil jeg frasige mig. C-MORE, abonnement på denne konto!
Omdømme 7
Badge +6
Så skal der tages kontakt til You See, hvis du vil af med en bonus som andre vil være glade for, om den så kan byttes til andet e.v.t i forbindelse med bland selv, kan du så også få at vide.
Omdømme 7
Badge +7
Heller ikke, når det ikke koster ekstra?
Omdømme 7
Badge +6
Aner ikke om det gør.
Omdømme 3
Badge
joern skrev:

Hvordan kan det koste ekstra? Når YouSee lover, at det er en gratis service. I forhold til: Kunder og bredbånd?
Omdømme 7
Badge +6
Når/hvis det er uden beregning, så er der heller ingen grund til ikke at have det.
Omdømme 7
Badge +7
Phoenix 73 skrev:

joern skrev:

Hvordan kan det koste ekstra? Når YouSee lover, at det er en gratis service. I forhold til: Kunder og bredbånd?

Nej, det koster ikke ekstra. Lad det dog være - det står dig jo frit for at se det eller lade være.
Omdømme 3
Badge
joern skrev:

Phoenix 73 skrev:

joern skrev:

Nej, det koster ikke ekstra. Lad det dog være - det står dig jo frit for at se det eller lade være.

Jeg vil have det væk fra systemet. Angående mit abonnement. Jeg vil være det abonnement være op til: YouSee, så alt abonnement hos: YouSee og C-More abonnement bliver sløjfet? C-MORE er ikke i min interesse mere, så! Vil ikke og gentager! Ikke interesseret i: C-MORE, abonnement.
Omdømme 7
Badge +6
Blive af med noget der er gratis.!!! Hmm, så har man hørt det med.??
Omdømme 7
Badge +7
Det svare til, at en mand går ind til gartneren for at købe en banan. Gartneren siger så, at du får to til samme pris, men manden takker nej og går med den ene banan.:D
Omdømme 7
Badge +6
LOL😂

Hvis kunden har adgang til C More Light, kan kunden i visse tilfælde fravælge C More Light og dermed opnå en reduktion i abonnementsafgiften. Oplysning om muligheden for fravalg af C More Light kan fås ved henvendelse til YouSee.

Det skriver Yousee i deres vilkår. Reduktionen er vist 20 kr. Gratis... næ. :)

Besvar

• :D
    • :?
    • :cool:
    • :S
    • :(
    • :@
    • :$
    • :8
    • :)
    • :P
    • ;)