Svar

C More

Jeg har skiftet bredbåndshastighed og har derfor fået C More på den nye boks. Adgangen til C More ligger under menupunktet Film / Pakker og virker fint. Men jeg opdagede ved et tilfælde at jeg under menupunktet TV har adgang til 2 kanaler - C More First og C More Series. Ingen af de to kanaler virker dog når jeg prøver at starte dem og de findes heller ikke i TV guiden. Nogen der har en forklaring?

icon

Bedste svar af henningoc 18 maj 2016, 15:53

Yousee udvidet support har i dag oplyst at der er problemer med rettighederne til C More, hvilket berører nogle af de nye bokse (bl.a. min boks). Dette betyder at man ikke kan se de 2 C More tv kanaler der er en del af pakken. Yousee arbejder på at udbedre problemet.

Se original

16 Kommentarer

Omdømme 3

Her kan du se, hvor mange omdømmepoints Radiomanden har modtaget fra andre medlemmer.

Badge +3
 De hører med til pakken, hvorfor de ikke virker ved jeg ikke men ring til support så kan de sikkert få dem op at køre. De var helt væk hos mig, men et opkald fik dem på i løbet af kort tid.

Yousee udvidet support har i dag oplyst at der er problemer med rettighederne til C More, hvilket berører nogle af de nye bokse (bl.a. min boks). Dette betyder at man ikke kan se de 2 C More tv kanaler der er en del af pakken. Yousee arbejder på at udbedre problemet.

Omdømme 3

Her kan du se, hvor mange omdømmepoints Radiomanden har modtaget fra andre medlemmer.

Badge +3
 TV kanalerne har jeg, men On Demand indholdet er væk. Hvornår er det tilbage, i følge support er tidshorisont ukendt.

Omdømme 2

Her kan du se, hvor mange omdømmepoints mich har modtaget fra andre medlemmer.

Badge

Radiomanden skrev:
 TV kanalerne har jeg, men On Demand indholdet er væk. Hvornår er det tilbage, i følge support er tidshorisont ukendt.

Samme her

Omdømme 3

Her kan du se, hvor mange omdømmepoints joern har modtaget fra andre medlemmer.

Badge +3
Ingen problemer her. Har både de to kanaler samt film og serier på C More. Tror det hænger sammen med, at det er nyt for mange. Jeg havde det også før den nye boks.

Omdømme 2

Badge

joern skrev:
Ingen problemer her. Har både de to kanaler samt film og serier på C More. Tror det hænger sammen med, at det er nyt for mange. Jeg havde det også før den nye boks.

Hvad mener du med "nyt for mange" ?

Faktum er, at radiomanden og jeg ikke har fået det vi har købt, for mit vedkommende, skift af bredbånds produkt for over 4 uger siden

Omdømme 3

Badge +3
 Der gik et stykke tid efter bestilling før jeg fik C More, havde det så i små 14 dage, det var væk i går, hvornår jeg kan få det igen vides ikke. De to TV kanaler C  More First og C More Serie har jeg lige fundet ud af er nu også væk. Så det hele kører virkelig storartet. Not.

Omdømme 2

Badge

Radiomanden skrev:
De to TV kanaler C  More First og C More Serie har jeg lige fundet ud af er nu også væk. Så det hele kører virkelig storartet. Not.

7 - 9 - 13.  Dem har jeg stadig

Omdømme 2

Badge
Så har jeg faktisk inden for den sidste 1/2 time fået

Cmore FirstHD og Cmore SeriesHD TV kanaler på PC / IOS app

Film og serier på PC / IOS app samt ny boks (cmore og dansk filmskat)

Tak til facebook teamet, som sendte min sag til udvidet support :-) 

Omdømme 3

Badge +3
 Har også lige brokket mig på FB over at C More er forsvundet igen, og forlangt at få det tilbage NU.

Godt du endelig fik dit. Dansk film skat er da en seperat ting er det ikke.? Hvordan fik du den med.

Omdømme 2

Badge
Dansk filmskat er med i film menuen, f.eks. piger i trøjen 2, der kan du se nedenunder coveret fra DVD forsiden, der står dansk filmskat

Omdømme 2

Badge
Og for dem med børn, så er der en masse under linket  <børn> på alle platforme

Omdømme 3

Badge +3
Har en del Danske film, hvor der står Dansk Film skat på, dem har jeg har meget længe på TV/Film Appen, og nu også på boksen, også en god del andre film. Jeg opfattede det som var det Streaming tjenesten Dansk Film Skat du har fået, men dem der er der er måske en del af det. Det har aldrig kostet mig noget.

Omdømme 2

Badge
jeg går ud fra, at du har haft bredbånd incl. Cmore i lang tid og ikke Yousee PLUS og den gamle boks.

Så har Cmore, Dansk filmskat og børne underholdning været med i bredbåndsproduktet

Den måde det er med i produktet på er, at de indgår i <Film> <serier> og <børn> linkene.

Det er sådan jeg har forstået det og åragen til, at man ikke kan bruge evt eksisterende abonnementer hos Cmore og Dansk Filmskat, men skal opsige disse, og oprette nye hos Yousee, hvis man ikke har dem med i bredbåndsabonnementet

Omdømme 3

Badge +3
Bredbånd med C More fik jeg som du ved for ikke så længe siden. Havde den gamle boks for 5-6 år siden, en jeg have købt, havde et kort med nogle enkelte kanaler på, som jeg så efterfølgende brugte i en Samsung BD Recorder. Fik så nyt TV og et extra kort, som stadig sidder i TVet.

Omdømme 3

Her kan du se, hvor mange omdømmepoints joern har modtaget fra andre medlemmer.

Badge +3

mich skrev:

joern skrev:

Hvad mener du med "nyt for mange" ?

Faktum er, at radiomanden og jeg ikke har fået det vi har købt, for mit vedkommende, skift af bredbånds produkt for over 4 uger siden

Jeg mente bare, at det er hos kunder, hvor C More er "tilkøbt" efter det såkaldt nye IT hos YouSee er etableret.

Selv har jeg haft C More + HBO Nordic længe før den nye boks/omlægning af IT.

Da jeg fik en ny boks, forsvandt de to C More kanaler, men et enkelt ring til YouSee og så var det på plads.

Besvar

• :D
    • :?
    • :cool:
    • :S
    • :(
    • :@
    • :$
    • :8
    • :)
    • :P
    • ;)