Spørgsmål

Bredbånd Kabel TV


  • Deltager
  • 1 kommentar
I forbindelse med installation af Router og Tv boks Har jeg modtaget en faktura på kr. 1.803,-

Installationen blev udført af en venlig Tekniker der klarede sagen på knapt én time.

Jeg finder det derfor temmelig urimelig at blive debiteret for kr. 1.803,- og beder Dem overveje en rimelig dekort især da jeg har været kunde hos You See i en menneskealder og har alt mit digitale udstyr tilsluttet hos You See

4 Kommentarer

Omdømme 2

Her kan du se, hvor mange omdømmepoints Kasper har modtaget fra andre medlemmer.

Badge
Hej 66154

Det er korrekt som Radiomanden skriver, at du skal kontakte vores kundeservice :)

Jeg har forresten redigeret din anden kommentar her i tråden, og fjernet dine personlige oplysninger, så de ikke er til skue for offentligheden.

Her kan du læse vores Guidelines

God dag :)
Omdømme 2

Her kan du se, hvor mange omdømmepoints Radiomanden har modtaget fra andre medlemmer.

Badge +3
Du skal kontakte you see, ikke brugerforummet.
Omdømme 3

Her kan du se, hvor mange omdømmepoints Slangefar har modtaget fra andre medlemmer.

Badge +3
https://kundeservice.yousee.dk/abonnement/oplysninger/teknikerbesoeg
(klik på "Pris ved teknikerbesøg")

Hvis du havde en teknikker hverdage 16.00 – 8.00 samt weekend og helligdage løber det meget hurtigt op .
Redigeret af moderator.

Besvar

    • :D
    • :?
    • :cool:
    • :S
    • :(
    • :@
    • :$
    • :8
    • :)
    • :P
    • ;)