Svar

bland selv tv kanaler

kan ikke rigtig tyde yousee så jeg spørger dem så ved det, fordi de selv bruger det.
Skal man have en yousee boks for at kunne blande selv? Og er der en forskel på måden det fungere?
icon

Bedste svar af Radiomanden 15 maj 2018, 18:26

Der kan fås bland selv uden en boks, så skal der i stedet haves et kort og kortlæser.

Se original

8 Kommentarer

Omdømme 7
Badge +6
Der kan fås bland selv uden en boks, så skal der i stedet haves et kort og kortlæser.
Har lige bestilt opgradering fra 20 valgfri kanaler til 36 men nu siger min boks at mit Abb. Ikke indeholder valgfri kanaler og mit Yousee siger jeg kun har grundpakken+VH1 mega irriterende nogen der kan hjælpe
Omdømme 6
Badge +7
Hej minipip63

Jeg har markeret Radiomandens svar som bedste svar, da det er helt rigtigt skrevet :)
Omdømme 6
Badge +7
ForumBruger280 skrev:

Har lige bestilt opgradering fra 20 valgfri kanaler til 36 men nu siger min boks at mit Abb. Ikke indeholder valgfri kanaler og mit Yousee siger jeg kun har grundpakken+VH1 mega irriterende nogen der kan hjælpe

Hej ForumBruger280

Her vil jeg anbefale dig at tage fat i vores kundeservice, så vi kan få set nærmere på det i systemet.
Kasper skrev:

Hej minipip63

Jeg har markeret Radiomandens svar som bedste svar, da det er helt rigtigt skrevet :)

???????????
1. jeg kan ikke se nogen funktion der hedder: bedste svar.
2. Hvorfor skulle jeg det? .. fordi DU synes det er det bedste? - for jeg synes ikke at det er et godt svar, det er lige så uforståeligt som den information jeg kan finde på yousee's hjemmesider. Kort! ... Hvilket kort?
Jeg har på intet tidspunk nogen steder på jeres hjemmesider omkring blandselv læst noget om kort.
3. når det nu er nogen som beskæftiger sig med dette emner dagligt, som forklarer det til os som sjældent beskæftiger sig med emnet, så er faren at der sniger sig en masse underforstået viden ind. De firmaer som gerne vil sælge mere, de har fattet det.
Omdømme 7
Badge +6
minipip63 skrev:

Kort! ... Hvilket kort?
Jeg har på intet tidspunk nogen steder på jeres hjemmesider omkring blandselv læst noget om kort..

Det står her angående bland selv.
https://kundeservice.yousee.dk/tv/brug-tv/bland-selv-tv/funktion/art
Omdømme 5
Badge +1
Der står intet om man kan bruge kort på den første side om bland selv - og det er sgu lidt dårligt info af yousee.
At man kan søge det frem eller bladre rundt til man finder den side radiomanden har skrevet, er da ikke en nem info.

Lige som så mange andre ting hos yousee, er det svært at finde den korrekte info. Uden at man ved det i forvejen eller får at vide af kundeservice eller en anden kunde.
Omdømme 7
Badge +6
Når der søges på bland selv, så kommer bl.a den side som der linkes til frem.

Besvar

• :D
    • :?
    • :cool:
    • :S
    • :(
    • :@
    • :$
    • :8
    • :)
    • :P
    • ;)