Spørgsmål

BLAND SELV-PAKKE UDEN TV-BOKS

Omdømme 5
Badge +2
  • Superbruger
  • 594 kommentarer
Selv om det ikke fremgår af markedsføringen, går jeg ud fra at YouSee-kunder fortsat kan vælge at få en Bland Selv tv-pakke uden at skulle leje en YouSee tv-boks, idet de kan se de selvvalgte tv-kanaler på deres tv med kort og kortlæser.
Men giver det mening at vælge streaming-tjenester i Bland Selv (fx HBO Nordic), hvis man ikke har en tv-boks fra YouSee?

5 Kommentarer

Omdømme 7
Badge +6
Det er mere bøvlet hvis man ikke har en boks, så skal der haves en Chromecast, og bruge en telefon eller tablet.
En kortlæser skal købes, ligeledes en Chromecast, for de penge kan der lejes en boks i 2 år, da den kan lejes i de fleste tilfælde for Kr. 30/måned, og så kan den jo optage, så der slippes for at bruge Arkiv, hvor det jo ikke er muligt at springe over reklamerne, så en boks.? JA.
Omdømme 2
Radiomanden skrev:

Det er mere bøvlet hvis man ikke har en boks, så skal der haves en Chromecast, og bruge en telefon eller tablet.
En kortlæser skal købes, ligeledes en Chromecast, for de penge kan der lejes en boks i 2 år, da den kan lejes i de fleste tilfælde for Kr. 30/måned, og så kan den jo optage, så der slippes for at bruge Arkiv, hvor det jo ikke er muligt at springe over reklamerne, så en boks.? JA.

Boksen koster stadig 100 kr for rigtig mange!!!!
Omdømme 7
Badge +4
Basso skrev:

Radiomanden skrev:

Boksen koster stadig 100 kr for rigtig mange!!!!

Tal med bestyrelsen, de skal blot underskrive en aftale, der forpligter, at foreningen får leveret fra Yousee de næste 2 - 3 år
Køb et CA Modul til DVB-C og få et program kort, så kan du bruge Tv'et som normalt.

Den nøjagtige pris har jeg ikke, men 299 for modulet og 100 i oprettelse for kortet.
Tror Radiomanden glemmer at chromecast er indbygget i fx. sony og phillips nyere tv modeller. Samtidig er boksen stadigvæk langsommere at skifte kanal med og så får man en ekstra fjernbetjening og flere kabler/bokse at skulle holde styr på (selvom man muligvis kan parre boksens fjernbetjening mister man dog en række funktioner på sit tv via originalfjernbetjeningen). Derfor et super godt spørgsmål.

Det rejser dog et yderligere spørgsmål...
Hvis man benytter et CA-modul vil hastigheden på kanalskift så blive nedsat? Så vidt jeg husker skulle jeg bruge CA-modul i 2009 på mit sony tv, og der syntes det så vidt jeg husker ikke at nedsætte hastigheden på kanalskift.. nogle der har nogle erfaringer fra nyere tid?

Besvar

• :D
    • :?
    • :cool:
    • :S
    • :(
    • :@
    • :$
    • :8
    • :)
    • :P
    • ;)