Svar

Bland selv pakke

Badge
Hej
Har købt nyt samsung tv og kan ikke få min bland selv pakke til at virke. Har kontaktet yousee flere gange så sent som idag. De ville prøve at sende signalet igen og så skulle jeg lade det være tændt en time på kanal 1. Men det virker stadigvæk ikke. Har sat det på det rigtige 111 /450000 /64.
De lovede også at ringe tilbage efter denne time, men intet hørt. Og det er en time siden.
icon

Bedste svar af Susanne120 1 oktober 2018, 21:53

Har ringet til en YouSee medarbejder igen. Oh han var kvik og fandt ud af der var registreret to kort af samme nummer. Hvordan kan man overse dette, når det kommer op på skærmen. Jeg tror der er nogen der trænger til briller hos YouSee. Efter mange forsøg med kontakt til YouSee, så kan jeg kun takke den medarbejder idag der fandt ud af dette. Håber det er optaget så han kan få Bonus :-)

Se original

9 Kommentarer

Omdømme 7
Badge +6
Er kort og kortlæser monteret korrekt. Hvis ikke, så kan de ønskede kanaler ikke afkodes, går ud fra at de er læst ind på TVet.?
Badge
Ja er monteret rigtigt
Omdømme 7
Badge +6
Hvornår har det sidst været i orden.?
Badge
Vi er lige gået over til bland selv med grundpakke ved siden af.
Havde fuld pakke før
Omdømme 7
Badge +6
Hvornår skulle den nye pakke være i orden.? Hvad står der på ordrebekræftelsen.?
Omdømme 6
Badge +7
Hej Susanne120

Radiomanden er inde på noget af det rigtige - hvis aktiveringsdatoen ikke er nået endnu for den nye tv-pakke, så vil det naturligvis ikke virke.

Hvis hans kommentar førte til løsning/svar, så markér gerne kommentaren som bedste svar v.h.a. knappen ved samme navn :)
Badge
Det er oppe og køre siden starten af september. Og kun grundpakken køre ikke bland selv som jeg skrev.
Omdømme 7
Badge +7
CAM modul og kort kan godt drille lidt. Når du stikker CAM modulet ind skal møde lidt modstand og fornemme fjersynet giver efter og giver mere plads. Kortet skal vende rigtigt i CAM modulet. Jeg vendte vores kort forkert de første gange. Kortet skal stikkes helt ind i CAM modulet. CAM modulet skal være godkendt til YouSees standard.
Badge
Har ringet til en YouSee medarbejder igen. Oh han var kvik og fandt ud af der var registreret to kort af samme nummer. Hvordan kan man overse dette, når det kommer op på skærmen. Jeg tror der er nogen der trænger til briller hos YouSee. Efter mange forsøg med kontakt til YouSee, så kan jeg kun takke den medarbejder idag der fandt ud af dette. Håber det er optaget så han kan få Bonus :-)

Besvar

• :D
    • :?
    • :cool:
    • :S
    • :(
    • :@
    • :$
    • :8
    • :)
    • :P
    • ;)