Bland selv kanaler.....

• Deltager
  • 0 kommentarer
Hej allesammen

Skal bare lige høre om det er rigtigt forstået: hvis man vil have grundpakken og så bland selv kanaler oveni, er det så korrekt, at man skal have både en kortlæser og et (ekstra)kort, selvom man har digital tv og normalt får mit yousee via kabel ? Jeg har kun det ene tv i stuen, og skal kun se tv på det.

Hilsen Max

4 Kommentarer

Det er rigtigt forstået. Kortet er nødvendigt for at kunne åbne for præcis de kanaler, du har valgt.

Nu ved jeg ikke om du optager igennem dit tv eller om tv'et har to tunere. For så skal du ha' 2 kortlæsere og 2 kort - for at se én kanal og samtidig optage en anden. Bare lige til orientering.

Da der nemlig ingen steder står - noget om dette på YouSee sider vedr. Bland Selv og optagelse af krypterede kanaler og samtidig tv kigning.

Jeg har Idag haft kontakt til udvidet support.

problemet er at jeg ikke kan optage bland selv kanaler.

jeg har ikke yousee boks, men ex harddisk, hvilket jeg ikke har hørt før skulle være et problem.

yousee siger så at det er et problem Samsung har og at det er dem jeg skal kontakte.

det gør jeg så, her får jeg at vide at det er yousee der har et problem med deres kort og læser.

tilbage igen hos yousee hvor jeg får fat i en medarbejder i udvidet support som er så ubehagelig og grov så jeg må sige at jeg aldrig har været ude for noget lignende.

Martin som han hedder afviser mig og mit problem fuldstændigt, og siger til mig at vi ikke har mere at snakke om.

Martin siger inden, at det står mange steder at man ikke kan regne med at deres produkt virker på alle tv og modeller.

Hvad banan sker der lige for det, er det nu mit problem at man ikke har styr på sit banan!,,,

Og hvor står det??? Jeg har ikke set det.

Så nu står man her med håret i postkassen, skal man finde anden udbyder eller hvad.

Efter den overhæling er det nærliggende.

Umiddelbart lyder det som om din optager ikke kan afkode de frekvenser, som bland-selv kanalerne sendes på. Ekstrakanaler og bland-selv bliver jo sendt forskellige steder fra.

Hvis din optager er sat på netID 111 og stadig ikke kan optage, er fejlen ikke hos YouSee, hvis du godt kan SE kanalen.

Mvh Helle

Besvar

• :D
    • :?
    • :cool:
    • :S
    • :(
    • :@
    • :$
    • :8
    • :)
    • :P