Spørgsmål

Bland selv

• Udforsker
  • 11 kommentarer
Bland selv kanaler kan ikke ses på Philips TV med CAM og kort installeret. Har to fladskærme med den opsætning, og alt virker fint på den anden fladskærm. Inden opdatering for kort tid siden virkede det også fint på mit Philips. Kanaler indlæst med netværksid 00111 og frekvens 450.00.

Nogen gode råd?

3 Kommentarer

Sidder på arbejdet og husker svagt noget om, at Philips gemmer bland selv kanalerne længere nede på listen, selvom netværksid 00111 er valgt - det gør min Sony ikke! Så når jeg vælger de første kanaler er de kodede, men findes ukodede et andet sted.

Forstår ikke hvorfor noget så simpelt som indlæsning af kanaler er så bøvlet - det er mere end 50 år siden den første austronaut gik på månen :?

Håber nogen kan bekræfte min antagelse.
Omdømme 2
Badge
harder skrev:

Sidder på arbejdet og husker svagt noget om, at Philips gemmer bland selv kanalerne længere nede på listen, selvom netværksid 00111 er valgt - det gør min Sony ikke! Så når jeg vælger de første kanaler er de kodede, men findes ukodede et andet sted.

Forstår ikke hvorfor noget så simpelt som indlæsning af kanaler er så bøvlet - det er mere end 50 år siden den første austronaut gik på månen :?

Håber nogen kan bekræfte min antagelse.

Er du nu også SIKKER på, at den første astronaut landede på månen? NÅH, lad det nu ligge, inden der går konspiration i den! :-)

Har du prøvet netværksnummer 00100? Måske, dette kunne hjælpe på sagen. Dette netværksnummer bruger jeg på min LG Blu Ray-boks, m. TV-tuner inside...
Omdømme 7
Badge +7
Hej harder

Jeg kan se at mailbrugernielsen har forsøgt at hjælpe - kunne du bruge hans svar eller driller det stadig? :)

Meld endelig tilbage og husk at markere bedste svar hvis det førte til en løsning :)

Besvar

• :D
    • :?
    • :cool:
    • :S
    • :(
    • :@
    • :$
    • :8
    • :)
    • :P
    • ;)