Spørgsmål

Billedet på TV 2 krakelerer

• vah
  • Udforsker
  • 44 kommentarer
Jeg har et tv der får signal gennem en Clint boks. Det er kun TV 2 der er problemer med, her krakelerer billedet meget af tiden. Alle andre kanaler er der ingen problemer med, heller ikke de andre TV kanaler fra TV 2, Charlie m.m.
Jeg har skrevet om det før, men har intet svar fået.
m.v.h. Verner Højersgaard

Redigeret af Kasper d. 19/9-16 - Slettet adresse

6 Kommentarer

Omdømme 4

Her kan du se, hvor mange omdømmepoints Slangefar har modtaget fra andre medlemmer.

Badge +3
Min mor havde sjovt nok også problemer med TV2. Jeg lavede en ny kanalsøgning, uden det gav noget. Så pillede jeg lidt ved antenne stik og problemet forsvandt.
Omdømme 3

Her kan du se, hvor mange omdømmepoints Radiomanden har modtaget fra andre medlemmer.

Badge +3
vah skrev:

Jeg har et tv der får signal gennem en Clint boks. Det er kun TV 2 der er problemer med, her krakelerer billedet meget af tiden. Alle andre kanaler er der ingen problemer med, heller ikke de andre TV kanaler fra TV 2, Charlie m.m.
Jeg har skrevet om det før, men har intet svar fået.
m.v.h. Verner Højersgaard

Jeg vil råde dig til år være forsigtig med personlige oplysninger på et offentligt Forum, det er vist ikke tilladt her på forummet.

/Redigeret af Kasper d.20/9-16: Slettet adresse
Omdømme 2

Her kan du se, hvor mange omdømmepoints Kasper har modtaget fra andre medlemmer.

Badge
Hej vah

Tak fordi du bruger YouSee Forum :)

Jeg har i relation til vores Guidelines slettet din adresse fra dit indlæg. Det er et offentlig forum, hvor alle kan læse med og det er kun for egen sikkerheds skyld :)

Prøv at læse mere på denne side, hvor vi skriver lidt om indstråling:
https://kundeservice.yousee.dk/tv/opsaetning-og-installation/saadan-undgaar-du-stoej-paa-dine-tvkanaler-og-dit-tvsignal

Hvis intet hjælper, så har vi mulighed for at fejlmelde dit signal til en kørende tekniker via vores support.

Hav en god dag :)
Omdømme 3

Her kan du se, hvor mange omdømmepoints joern har modtaget fra andre medlemmer.

Badge +3
Kasper, jeg kan se, at du har slettet trådstarterens adresse i første indlæg, men du glemte, at adressen også står i Radiomandens indlæg.
Omdømme 3

Her kan du se, hvor mange omdømmepoints Radiomanden har modtaget fra andre medlemmer.

Badge +3
joern skrev:

Kasper, jeg kan se, at du har slettet trådstarterens adresse i første indlæg, men du glemte, at adressen også står i Radiomandens indlæg.

Kunne ikke redigere det ud, der var gået for lang tid.
Omdømme 2

Her kan du se, hvor mange omdømmepoints Kasper har modtaget fra andre medlemmer.

Badge
joern skrev:

Hej joern

Tak for det. Det er hermed redigeret også :)

God dag :)

Besvar

• :D
    • :?
    • :cool:
    • :S
    • :(
    • :@
    • :$
    • :8
    • :)
    • :P