Spørgsmål

Både TV og internet gennem antennestikket.

Jeg har desværre problemer med billedet på mit TV. Det "flimrer" og er meget pixeleret. Vi har kun TV og FM i stikket og benytter derfor en fordeler. Er det muligt både at køre internettet og TV gennem samme stik med fordeler. Kan det være derfor signalet er dårligt? Billedet er ringe på samtlige kanaler.

Håber i kan hjælpe :-)

3 Kommentarer

Omdømme 4

Her kan du se, hvor mange omdømmepoints Slangefar har modtaget fra andre medlemmer.

Badge +3
Du skal bruge et skillefilter (hedder vist også en signalfordeler) . Fik du ikke et med sammen med din router? Ellers skal dit stik i væggen ændres til et med 3 udtag (TV, FM, og data). Nu hvor FM går ud, kommer der sikkert et med 2 udtag (TV og data).
Det er lige præcis en signalfordeler jeg allerede bruger, når jeg skriver "Vi har kun TV og FM i stikket og benytter derfor en fordeler.". Måske jeg skulle have præciseret det mere :-)
Omdømme 4

Her kan du se, hvor mange omdømmepoints Slangefar har modtaget fra andre medlemmer.

Badge +3
Vores skillefilter/signalfordeler kom aldrig helt til at virke ordentligt for en del år siden, og Yousee sendte til sidst en teknikker, som skiftede stik i væggen til et med 3 udtag.

Besvar

• :D
    • :?
    • :cool:
    • :S
    • :(
    • :@
    • :$
    • :8
    • :)
    • :P
    • ;)