Spørgsmål

Arkiv udsendelser hakker og går i stå!

• Deltager
  • 0 kommentarer
Jeg har med den nye boks problemer med at se arkiv og at vise lejede film. Det var ikke et problem med den gamle boks. Det er uanset om jeg kører kablet eller trådløst (5GHz) så går der først en del tid med at loade og når afspilning starter går den i stå efter kort tid. Kablet er via ledningsnettet Devolo og jeg oplever ikke noget af dette med min ATV eller Chromecast eller via de apps jeg har i mit Samsung smart TV. Ind imellem kommer der en besked om at boksen nu har forbindelse til Internettet ikke ofte og ikke hver dag. Der er også problemer med at vise TV inholdet når du vil se hvad der er på de andre kanaler og de kan være blanke eller opdateres når du går ind i listen. Jeg har en 80/80 Mbit opkobling og kan på min iPad måle hastigheden trådløst til over 50Mbit . Er der andre der har dette problem og måske en løsning til dette eller nogen der ved om det løses i næste SW update der vistnok skulle komme i dag tirsdag 6. sept

1 Kommentar

Omdømme 3

Her kan du se, hvor mange omdømmepoints Slangefar har modtaget fra andre medlemmer.

Badge +3
Dagens opdatering skulle løse følgende problemer:

1. Strømforbrug ved standby

2. Løser en fejl, hvor boksen ikke kunne starte op, hvis XMPP-serveren var nede.

3. Løser en kritisk fejl, hvor boksen i mange tilfælde ville miste wififorbindelsen om natten og først ville virke efter genstart

4. Løser en fejl, hvor kundens optagelser havde tomme ikoner/billeder, når kanaler blev tilføjet eller fjernet
.
(sakset fra recordere.dk)

Besvar

• :D
    • :?
    • :cool:
    • :S
    • :(
    • :@
    • :$
    • :8
    • :)