Spørgsmål

Arkiv på Humax boksen

Omdømme 1
Vil i ikke godt fixe arkivet, så man kan stole på at når man nu vælger noget man gerne vil se, så er hele programmet der fra start til slut. Den lille bliver sku' noget skuffet når man ikke får det hele med.

Generelt er arkivet ustabilt - "der er sket en fejl" er noget vi ser dagligt

Flere programmer i arkivet er simpelthen ikke noget man kan se da de stopper midt i programmet.

Jeg nævner:
Gurli Gris
Masha og bjørn

Edit:
iøvrigt er der programmer som i arkivet som bare fortsætter lagt tid efter programmet er færdig, det virket kikset. Og den lille kan jo igen finde på at følge med her hvor det så også stopper til stor frustration. Lig dårlig brugeroplevelse.

Og nu når jeg er igang så savner jeg en "afspil næste episode i serien " funktion. Gurli Girl vare 5 min per afsnit, det er sku' trættene at skulle have fat i remoteten hver 5. min. Lig dårlig brugeroplevelse.

5 Kommentarer

Omdømme 7
Badge +6
En direkte henvendelse til You See kan ske på Facebook, dette er primært et bruger forum, hvor You See er på sidelinjen.
Omdømme 1
øh ok, det virker sku underligt, at jeg skal over i facebook. jeg tror jeg foretækker her at blive her.

Det er fint du lige laver en disklamer så man kan se der er læst og svaret.

Jeg vil bare gøre opmærksom på det jeg ser, jeg forventer ikke noget svar. Jeg jeg syntes i skal vide generelt har vi en dårlig brugeroplevelse med den boks pt.
Omdømme 7
Badge +6
Hvad vil bruger kan hjælpe andre brugere med foregår her, hvis der ønskes en direkte kontakt til You See, så er det på FB.
Oplever ikke de store issues med boksen, at der e.v.t. ikke kommer en slutning med kan skyldes en forsinkelse af foregående udsendelser, arkiv styres som en optagelse af EPGen, og så kan det ske at slutning mangler, den kan så ret sikkert ses i begyndelsen af efterfølgende udsendelse.
Omdømme 1
Ja, men du får mig ikke over i FB, da det ikke er et anonymt forum, punktun. Og hvis YouSee ikke gider den direkte kontakt på YouSee's egne servere. Så siger det nok en hel del.

RM:"Oplever ikke de store issues med boksen, at der e.v.t. ikke kommer en slutning med kan skyldes en forsinkelse af foregående udsendelser, arkiv styres som en optagelse af EPGen, og så kan det ske at slutning mangler, den kan så ret sikkert ses i begyndelsen af efterfølgende udsendelse."

Men det sker bare ikke, problemet er jo generel for all afsnit hvor sidste del mangler, fx Gurli Gris.

Jeg bad faktisk ikke om din mening om boksen, den er jeg ret sikker på udfaldet af, løvrigt bad jeg ikke om en kommentar fra dig igen, YouSee er jo med på en lytter formoder jeg så det er fint med mig, når det ikke kan være anderledes.

Og hvorfor er dette i virkligheden så stort et problem for boksen, når det virker fint fra tabletten, det virker helt skørt.
Omdømme 7
Badge +3
Jeg har samme problem på en Samsung YouSee Plus-boks, men troede at årsagen er at den gamle Samsungboks ikke længere opdateres. Når Humaxboksen har samme problem, men problemet ikke forekommer på en tablet, iPad eller PC, må der ligge en fejl hos YouSee der kun forekommer når arkivet ikke afspilles via internet. Jeg kommer selv uden om problemet ved at bruge en PC, der er forbundet til TV-skærmen.

Det er ikke blot en forskydning i forhold til TV-guidens tider. Eksempelvis bliver afspilning af et program, der er en time langt fra National Geographic Channel, afbrudt efter 30 minutter på boksen, men afspilles i fuld længde i browser på PC.

Da dette er et forum, hvor brugere hjælper andre brugere, og man ikke kan regne med at YouSee læser indlæggene, er der nok ikke andet at gøre end at fejlmelde boksen til YouSee.

Besvar

• :D
    • :?
    • :cool:
    • :S
    • :(
    • :@
    • :$
    • :8
    • :)
    • :P
    • ;)