Arkiv browser kontra boks

• Deltager
  • 2 kommentarer
Nogen der ved hvorfor der er mange flere arkiv kanaler via browseren, end der er via yousee plus boksen?

13 Kommentarer

Ingen forslag ???

Omdømme 3

Her kan du se, hvor mange omdømmepoints joern har modtaget fra andre medlemmer.

Badge +3
Nej, men du er da velkommen til at tælle dem og melde tilbage. ;)

Nu spørger jeg jo ikke hvor mange arkiv kanaler der er, men hvorfor der er forskel i antallet, alt efter hvilken platform man bruger.

Via min boks har jeg adgang til 8 forskellige kanaler

Via min tablet, og yousee play app'en har jeg adgang til 42 !!!?

Omdømme 3

Badge +3
Det misforsod jeg. Beklager
Jeg har på et tidspunkt spurgt om det samme og fik den forklaring, at det var et spørgsmål om rettigheder. Det virker noget tyndt
Omdømme 3

Badge +3
Jeg kan lige tilføje, at jeg har 14 kanaler i Arkiv på boksen.

5 DR kanaler, 3 TV2 kanaler, 2 Eurosport kanaler, C More, C+ First, C+ Serie og Nickeldeon.

Nogle står direkte under Arkiv og andre skal findes samme ste, men under Guiden.

joern

Du skriver at du kan tage 3 TV2 kanaler på din YouSee boks, hvordan gør du det?

Har du et specielt abonnement eller hvad?

Eller er du underlagt egen antenneforening hvor muligheder er der?

Jeg har kort i min boks og et 40,- kroner ON-Demand abb. men kan ikke se TV2 nogen steder!

Omdømme 3

Badge +3

Hus23 skrev:
@joern

Du skriver at du kan tage 3 TV2 kanaler på din YouSee boks, hvordan gør du det?

Har du et specielt abonnement eller hvad?

Eller er du underlagt egen antenneforening hvor muligheder er der?

Jeg har kort i min boks og et 40,- kroner ON-Demand abb. men kan ikke se TV2 nogen steder!

Når jeg går ind i Arkiv kommer der nogle muligheder frem. En af dem er TV Arkiv Guide. Her kan jeg så se bl. a. TV2. Du kan gå tilbage i tid med I<< på fjernbetningen.

Hej Joern

Tak for hurtigt svar, men den mulighed for TV2 Arkiv på YouSee boksen som du beskriver har jeg ikke på min boks.

Så er der kun de 2 andre spørgsmål tilbage.

Har du et specielt abonnement?

Eller er du underlagt en antenneforening hvor du får den mulighed?

Jeg har en YouSee boks med kort og ON-Demand abb. samt jeg er kunde hos YouSee direkte ( ingen forening )

Jeg mener ikke at muligheden for TV2 Arkiv via Boksen er muligt som YouSee kunde. Det er derfor jeg spørger.

Omdømme 3

Badge +3

Hus23 skrev:
Hej Joern

Tak for hurtigt svar, men den mulighed for TV2 Arkiv på YouSee boksen som du beskriver har jeg ikke på min boks.

Så er der kun de 2 andre spørgsmål tilbage.

Har du et specielt abonnement?

Eller er du underlagt en antenneforening hvor du får den mulighed?

Jeg har en YouSee boks med kort og ON-Demand abb. samt jeg er kunde hos YouSee direkte ( ingen forening )

Jeg mener ikke at muligheden for TV2 Arkiv via Boksen er muligt som YouSee kunde. Det er derfor jeg spørger.

Jeg bor i en ejerforening. Betaler for Grundpakken til ejerforeningen og resten for Fuldpakken til YouSee. Jeg betaler også 40 kr. pr. md. for On demand. Hertil kommer YouBio Plus.

Hvem har du internet igennem? Jeg har hos YouSee.

Jeg har også internet via YouSee

Hvis jeg ikke kan løse det her prøver jeg at skrive til support i næste uge.
Omdømme 3

Badge +3
Hvilken software har din boks? Jeg tgænker på hvilken version. Du kan finde den under Menu/Indstillinger/Information/Boks-status.

Jeg opdaterede til den nye test software forleden dag ( ver. 2727 )

Men jeg kunne heller ikke se TV2 i arkiv på den "gamle" version. 

Tror nu stadigt på at man kun kan se TV2 arkiv i nogke udvalgte antenneforeninger. Men hvis du ved noget andet eller mener jeg skulle kunne finde TV2 arkiv i min boks uanset hvad, vil jeg da gerne høre om det.

Omdømme 3

Badge +3

Hus23 skrev:
Jeg opdaterede til den nye test software forleden dag ( ver. 2727 )

Men jeg kunne heller ikke se TV2 i arkiv på den "gamle" version. 

Tror nu stadigt på at man kun kan se TV2 arkiv i nogke udvalgte antenneforeninger. Men hvis du ved noget andet eller mener jeg skulle kunne finde TV2 arkiv i min boks uanset hvad, vil jeg da gerne høre om det.

Vores forening er ikke medlem af en antenneforening. Vi får vores direkte fra YouSee. Hvis jeg var dig, ville jeg ringe til support. Det tager for lang tid, når man skriver. De har også åbent i weekenden på 7070 4040 fra kl. 10.

Besvar

• :D
    • :?
    • :cool:
    • :S
    • :(
    • :@
    • :$
    • :8
    • :)
    • :P
    • ;)