Svar

Arkiv

• Deltager
  • 1 kommentar
Hvorfor er mit TV2 samt nogle andre kanaler lige pludselig forsvundet i arkiv-guide på boksen?
icon

Bedste svar af joern 14 marts 2016, 12:45

Sara2 skrev:
Hvorfor er mit TV2 samt nogle andre kanaler lige pludselig forsvundet i arkiv-guide på boksen?

Det står på driftsinfo, at der er en fejl , der gør, at flere kanaler ikke kan vises i Arkiv på Samsung boksen fra YouSee. Fejlen forventes rettet i dag mandag inden kl. 20.00.

Se original

10 Kommentarer

Omdømme 3

Her kan du se, hvor mange omdømmepoints Radiomanden har modtaget fra andre medlemmer.

Badge +3
Nu er det brugerforummet du har fat i, så.? Der er sikkert et problem eller fejl, for der er ikke noget i vejen med kanalerne på deres App.

Omdømme 3

Her kan du se, hvor mange omdømmepoints Vilhelm har modtaget fra andre medlemmer.

Badge

Sara2 skrev:

Du har kun adgang til TV 2 arkiv, hvis du har YouSee Bredbånd eller har tilkøbt et særligt TV 2-abonnement for 5 kr. pr. måned.

Men ellers: Tal med kunderservice, 70 70 40 40.

Omdømme 3

Her kan du se, hvor mange omdømmepoints Radiomanden har modtaget fra andre medlemmer.

Badge +3
Der skrives at de har været på boxen og nu er væk, så der må vel være anden årsag til det.?

Omdømme 3

Her kan du se, hvor mange omdømmepoints joern har modtaget fra andre medlemmer.

Badge +3

Sara2 skrev:

Det står på driftsinfo, at der er en fejl , der gør, at flere kanaler ikke kan vises i Arkiv på Samsung boksen fra YouSee. Fejlen forventes rettet i dag mandag inden kl. 20.00.

Tusind tak, det havde jeg ikke set :)
Omdømme 3

Badge +3

Sara2 skrev:

Nu står der desværre:

Oprettet: 14-03-2016 16:26Du kan i øjeblikket opleve en fejl når du prøver at afspille en udsendelse fra Arkiv. Vores teknikere arbejder stadig på, at rette fejlen.

Vi opdaterer, når der er nyt.

Starttid: 11-03-2016 13:45Forventet rettet: 15-03-2016 20:00
Hejsa

vil bare lige høre om jeg har fattet det med det arkiv, at sådan nogle kanaler som TV2, kanal 4&5 kan man kun se i arkivet hvis man har fuldpakke eller Mellempakken??????

Omdømme 3

Badge +3

joern skrev:

Sara2 skrev:

Nu står der desværre:

Oprettet: 14-03-2016 16:26Du kan i øjeblikket opleve en fejl når du prøver at afspille en udsendelse fra Arkiv. Vores teknikere arbejder stadig på, at rette fejlen.

Vi opdaterer, når der er nyt.

Starttid: 11-03-2016 13:45Forventet rettet: 15-03-2016 20:00

Nu skriver YouSee, at de først forventer, at fejlen er rettet den 16.03.2016 kl. 20. Nu får vi så se, om det holder.

Omdømme 3

Badge +3

TJToemren skrev:
Hejsa

vil bare lige høre om jeg har fattet det med det arkiv, at sådan nogle kanaler som TV2, kanal 4&5 kan man kun se i arkivet hvis man har fuldpakke eller Mellempakken??????

Set på YouSee.dk:

Med en Mellempakke, Fuldpakke eller Bland Selv-tv har du desuden mulighed for at starte programmer forfra. Og du har adgang til vores store tv-arkiv med programmer, der tidligere har været sendt i tv.

Omdømme 3

Her kan du se, hvor mange omdømmepoints Vilhelm har modtaget fra andre medlemmer.

Badge

TJToemren skrev:
Hejsa

Jeg vil gerne præcisere reglerne for adgang til tv-streaming hos YouSee:

Alle tv-kunder har adgang til Live-tv.  Kunder med Mellempakke, Fuldpakke eller Bland Selv har desuden adgang til Start forfra og Tv-arkiv. Grundpakkekunder med YouSee Plus har også Start forfra og Tv-arkiv. (Et On Demand-abn. til 40 kr./md. giver de samme rettigheder. Nysalg af On Demand-abn. er dog stoppet, men eksisterende kunder kan fortsætte.

Besvar

• :D
    • :?
    • :cool:
    • :S
    • :(
    • :@
    • :$
    • :8
    • :)
    • :P
    • ;)