Svar

Appen Yousee TV guide

Andre som heller ikke kan få Appen Yousee TV guide til at virke. ?

Den har ellers virket upåklageligt på min samsung g2  og på min Sony auqva m4  indtil i går, hvor jeg nu har afindstaleret den og indstaleret den igen. 

Ved klik på ikonet er der sort skærm et secund og så går den tilbage til siden hvor mine ikoner ligger.  Der sker absolut ikke noget.  ØV 

icon

Bedste svar af Vilhelm 18 februar 2016, 11:40

Appen bør jo fungere, men selv bruger jeg den ikke.

Men er du klar over at appen YouSee Tv & Film også indeholder tv-guiden?

Se original

5 Kommentarer

Omdømme 3

Her kan du se, hvor mange omdømmepoints Vilhelm har modtaget fra andre medlemmer.

Badge

Jeg har også fået problemer med appen for en par uger siden.

Når jeg vil starte programmet kommer der blot et blink på skærmen, og så sker der ikke mere.

Har anvendt appen snart et år uden problemer på Huawei P8 med Android 5.0.1

Har prøvet at af- og geninstallere uden at det har hjulpet.

Håber da Yousee vil se på programmet og få den til at fungere, og informere om hvad de vil gøre ved det.

Har nu afinstalleret appen. Lidt ærgeligt, det var nemlæig en rigtig god TVguide.

Mvh Eth

Omdømme 3

Her kan du se, hvor mange omdømmepoints joern har modtaget fra andre medlemmer.

Badge +3

Eth skrev:
Jeg har også fået problemer med appen for en par uger siden.

Når jeg vil starte programmet kommer der blot et blink på skærmen, og så sker der ikke mere.

Har anvendt appen snart et år uden problemer på Huawei P8 med Android 5.0.1

Har prøvet at af- og geninstallere uden at det har hjulpet.

Håber da Yousee vil se på programmet og få den til at fungere, og informere om hvad de vil gøre ved det.

Har nu afinstalleret appen. Lidt ærgeligt, det var nemlæig en rigtig god TVguide.

Mvh Eth

Har en Huawei P8 Lite med Android 5.0.1 og jeg bruger guiden øverst  til højre, når jeg går ind i appen YouSee TV & Film.

Vilhelm skrev:

Nej det var jeg ikke.  Den kan bruges som en nødløsning med en lup inden for rækkevidde. 

Jeg vil aldrig kunne forstå hvorfor den mørkegrønne farve er blevet valgt. Den hvide tekst forsvinder jo næsten helt på den baggrund. 

Tak Vilhelm - Trods alt bedre end ikke nogen guide. 

Jo, kender godt guiden ved TV og Film, men appen Youse TV guiden er nu bedre - hurtig oversigt på mobilen imens fjernsynet kører - håber Yousee tager det seriøst op og får den rettet.

Mvh Eth

Besvar

• :D
    • :?
    • :cool:
    • :S
    • :(
    • :@
    • :$
    • :8
    • :)
    • :P