App på LG Tv

• Deltager
  • 2 kommentarer
Jeg synes simpelthen det er så arrogant bare at fjerne muligheden for at se Film m.v ved hjælp af en App på vores smart tv, det virker som om, at vi med "djævelens vold og magt" skal have jeres boks ind på reolen ved siden af Tv sig mig er I hos You See ikke kommet så langt at I ikke forstår, at vi (Danskere) ikke ønsker en masse bokse ledninger m.v i vore stuer? godt vi stadig har en Chrome Cast men den stopper I vel også ?

Mvh Jørgen

7 Kommentarer

Omdømme 7
Badge +6
App'en er lukket, da den tjeneste (You Bio) der brugte den er ophørt. Samme tjeneste og mere til er tilgængelig på TV boksene, App og Web TV.
Ja at App*en er lukket er sgu "feset ind" og jeg skriver tydeligt, at vi Danskere ikke ønsker flere bokse m.v så Hr Radiomand jeg ved ikke hvem du repræsenterer det kan ikke være hr og fru DK
Vi må bare skifte fra Yousee. De er begyndt at mene, at de kan gøre hvad de vil. Jeg overvejer kraftigt at finde en bedre løsning. Det er simpelthen for ringe af jer.
Lad mig sige det sådan her:
1. Jeg overvejede meget at lukket helt for mit yousee tv for noget tid siden.

2. Jeg fandt så ud af, at jeg kunne blande kanaler, men lidt irriteret over, at det var så besværligt KUN at få et kort.
VI VIL IKKE HAVE BOKS!

3. App'en på mit LG tv gør, at jeg kan se yousee indholdet et sted. Inklusiv HBO indholdet.

Nu er der ingen app til yousee på mit TV, så hvordan skal jeg nu se det?
Skal jeg sætte en PC til TV'et?

Jeg giver yousee en uges tid, og så er det slut på 10års samarbejde... Det er simpelthen for arrogant bare at slukke for indhold. I er heldigvis ikke de eneste der vil have mig som kunde.

Viasat fungere stadig helt fint. Tror bare jeg lave en konto hos dem uden yousee... Hmm ja hvorfor ikke.
Omdømme 7
Badge +6
App'en er ophørt, da tjenesten som brugte den er lukket, den App kommer ikke tilbage.
Mon ikke det så var en ide, at sætte alt igang, så en ny app er klar på alle platforme hurtigt?

I er måske ligeglade med kunder?
Omdømme 7
Badge +6
Du er vel klar over at det er er bruger til bruger forum, og ikke en kontakt til You See.
Det forlyder dog at der næsteTV fabrikat der får den nye App er LG, men som til dem der har fået den, kræves det at der haves en TV boks for at kunne bruge den, det må da være forventeligt.

Besvar

• :D
    • :?
    • :cool:
    • :S
    • :(
    • :@
    • :$
    • :8
    • :)
    • :P
    • ;)