Svar

App på samsung smart tv!

• Deltager
  • 8 kommentarer
Jeg har købt nyt fjernsyn , jeg syntes derfor ikke det mere er nødvendigt at leje yousee box. Jeg mener mit nye smart tv fra samsung kan det samme uden box! MEN jeg mangler arkivet. Er det på mogen måde muligt at eksempelvis - installere yousee play apps ? Enten på tv - eller via mit sony cinema anlæg? Jeg har selvfølgelig forsøgt at installere apps' ne , men enten gør jeg det forkert , eller er det ikke muligt? Findes der andre genveje til Tv - arkivet? Håber der er en der kan hjælpe?
icon

Bedste svar af Kevin 19 januar 2015, 10:41

Hej Amee

Jeg vælger lige at svare her da dette også kan hjælpe andre.

Det er ikke muligt at få arkivet fra os på dit tv uden en boks, men hvis dit tv understøter HBB tv, så vil du kunne se DR´s arkiv på tv´et.

Der vil komme en lille boks frem nede i højre hjørne af dit tv når du går over på en af DR´s kanaler, som fortæller hvordan du bruger det, hvis dit tv understøtter denne funktion.

Du kan læse mere om HBB tv på DR´s hjemmeside her: http://www.dr.dk/Temaer/DR_TV/2014/05/30/171625.htm

/Kevin

Se original

7 Kommentarer

Omdømme 1

Her kan du se, hvor mange omdømmepoints Kevin har modtaget fra andre medlemmer.

Badge +1
Hej Amee

Jeg vælger lige at svare her da dette også kan hjælpe andre.

Det er ikke muligt at få arkivet fra os på dit tv uden en boks, men hvis dit tv understøter HBB tv, så vil du kunne se DR´s arkiv på tv´et.

Der vil komme en lille boks frem nede i højre hjørne af dit tv når du går over på en af DR´s kanaler, som fortæller hvordan du bruger det, hvis dit tv understøtter denne funktion.

Du kan læse mere om HBB tv på DR´s hjemmeside her: http://www.dr.dk/Temaer/DR_TV/2014/05/30/171625.htm

/Kevin

Hej Kevin! Det lyder smart! Men jeg kan ikke finde den app, som jeg skal downloade! Ved du hvad den hedder?
Omdømme 2

Her kan du se, hvor mange omdømmepoints moef har modtaget fra andre medlemmer.

Badge
Hvis det er en H-serie samsung model du har fået, så burde DR's tv arkiv virker helt uden problemer. Tjek, at du har "data service" slået til i tv'et. Så er det bare at gå ind på en af DR's kanaler, så vil der poppe en knap op på skærmen, hvilke farvemæssigt skulle svare til en af dine knapper på din Samsung fjernbetjening. Når du så klikker på knappen, popper der et nyt DR "arkiv" søgebillede frem på skærmen, hvor du kan vælge ældre DR udsendelser.

Det virker fint på min gamle Samsung ES8005 tv. Hvis man så har et nyere F-serie tv, skal en ny firmware update installeres for det virker. Og hvis man har et H-serie tv, burde det virke out of the box, hvis altså "data service" er slået til i tv'et.

Hej Kevin.

bliver det her omtalte ikke muligt fra yousee også, det må da være noget i arbejder på nu hvor snart alle har smart tv.

mvh Jørgen.

Omdømme 1

Her kan du se, hvor mange omdømmepoints nuber2 har modtaget fra andre medlemmer.

en af vennerne har undersægt, hvorfor hun ikke kunne hente en yousee-app til sit samsung tv:

"YouSee reklamerer med at kunder kan nyde deres apps, YouSee tv&film + YouSee musik på ALLE enheder. Men det er jo ikke sandt. YouSee's apps fungerer ikke på hverken Samsung TV el. Apple TV.

YouSee opsagde sin samlede aftale med Samsung tilbage i 2015 og sin YouBio allerede i 2014. Kunderne bliver snydt, når de får at vide at der er indbygget YouSee-tv i Samsung TV - vil man blot henvise til at det er Samsungs ansvar el. forhandlerens ansvar?

Jeg er træt af at have brugt timevis på at finde ud af, hvad der er galt, og være nødt til at få de korrekte oplysninger ud af YouSee's samarbejdspartnere el. forhenværende.

Og så lige en sidste ting; Det er da absurd at sælge et produkt, der ikke holder hvad det lover - er det ikke ret langt ude over kanten?"

Altså hvorfor skal den slags oplysninger være så svære at hive ud af tdc? Hvorfor nævner tdc-Kevin det ikke i indlægget ovenfor?

NB mit eget fjernsyn er et sony, der har man ikke kunnet få en yousee-app i den tid, jeg har haft det.

har lige købt det nyeste samsung tv som kan alt bare ikke vise yousee film.
undrer mig over hvorfor, har ringet til yousee og de kan ikke hjælpe.
går jeg ind i web browser og søger yousee kan jeg godt logge på selvbetjening, men
lige så snart jeg trykker på tv/film bliver der grøn skærm.
er godt træt af det da det hører til mit wifi abonnement hos yousee.
hvad er problemet nogle der kan hjælpe.
og hvorfor er der ikke en yousee app. ?????????
Omdømme 3

Her kan du se, hvor mange omdømmepoints Radiomanden har modtaget fra andre medlemmer.

Badge +3
You See har ingen umiddelbare planer om Apps til til TVer, sådan forlyder det fra dem, du må Caste det til TV via en App og Google Home, eller bruge deres TV boks, det er de muligheder der er. Det kan ikke køre via en TV browser, da der jo på en sådan ikke kan installeres et Plug In.

Besvar

• :D
    • :?
    • :cool:
    • :S
    • :(
    • :@
    • :$
    • :8
    • :)
    • :P
    • ;)