Spørgsmål

Antennesplit.

Jeg har med held anvendt tvboksen i flere måneder. Jeg kan ikke få undertekster på via min tv-boks.
Tidligere kunne jeg slå undertekster til, da jeg ikke benyttede min boks. Jeg har set, at der er noget, der hedder antennesplitter, som kan bruges, hvis man kun har et tv-stik i lokalet. Derved kan man have en ledning både til boksen og til tv`et. Jeg kan så bruge mit tv, når jeg ønsker undertekster. Er det rette vej for at få undertekster?

3 Kommentarer

Omdømme 7
Badge +4
Rosendahlmusik skrev:

Jeg har med held anvendt tvboksen i flere måneder. Jeg kan ikke få undertekster på via min tv-boks.
Tidligere kunne jeg slå undertekster til, da jeg ikke benyttede min boks. Jeg har set, at der er noget, der hedder antennesplitter, som kan bruges, hvis man kun har et tv-stik i lokalet. Derved kan man have en ledning både til boksen og til tv`et. Jeg kan så bruge mit tv, når jeg ønsker undertekster. Er det rette vej for at få undertekster?

Er det på live TV eller på optagelser ?
Omdømme 7
Badge +6
Humax boksen har DVB tekst på live udsendelser og optagelser, den funktion kan slås til og fra efter ønske, der er også det normale TTV hvormed der kan fås undertekster på de kanaler der bruger det. TTV kan ikke bruges på udsendelser der er optaget.
Omdømme 5
Badge +7
Hej Rosendahlmusik

Fik du svar på dit spørgsmål? :)

Hvis, så markere gerne løsningen via knappen "Bedste svar". Når "Bedste svar" er markeret er det for andre brugere med samme problemstilling nemmere at finde løsninger og svar her på forummet :)

Besvar

• :D
    • :?
    • :cool:
    • :S
    • :(
    • :@
    • :$
    • :8
    • :)
    • :P
    • ;)