Svar

Antenne stik og ny tv boks?

Kan den nye TV Boks bruges uden TV Antenne kabel? og kun ved brug af Ethernet stikket? Vil man stadig kunne se "Live TV" ? Jeg står i den situation med et nybygget hus hvor der ikke er indlagt gode gamle TV kabel. og kun Ethernet/wifi. (Fra Yousee)
icon

Bedste svar af Radiomanden 23 marts 2018, 09:38

Den skal tilsluttes både antenne og 5 Ghz Wi-Fi for at virke.

Se original

8 Kommentarer

Omdømme 7
Badge +6
Den skal tilsluttes både antenne og 5 Ghz Wi-Fi for at virke.
Omdømme 7
Badge +6
Kan se at samme svar er givet til dig på FB.
Omdømme 5
Badge +5
Hej User134

Jeg har markeret Radiomandens svar som bedste svar :)
også hvis man kun vil bruge de netbaseret tjenester.. hvis man ikke vil se tv gennem boksen (pga den usandsynlige ringe billedkvalitet)??
Omdømme 7
Badge +6
Som det er skrevet og bekræftet, så skal der tilsluttes både antenne og netforbindelse for at den kan virke. Billede kvalitet er ikke dårligere på live TV, da det har samme eller højere bitrate end Streaming.
det er så DIN mening! men detaljegraden er bestem MEGET ringere end på min gamle boks... som forøvrigt også er bedre end mit tv..har siddet med dem begge overfor hinanden og skiftet frem og tilbage.
Jeg er seriøs sensitiv på det her område og for mig springer det i øjnene.
og så gik trådstarter spørgsmål på om man kunne bruge boksen med TV.. mit var om man vil kunne bruge den til de netbaseret tjenester, uden tv
Omdømme 7
Badge +6
Når den er tilsluttet som den skal med antenne og netforbindelse, så kan den bruges.

Besvar

• :D
    • :?
    • :cool:
    • :S
    • :(
    • :@
    • :$
    • :8
    • :)
    • :P
    • ;)