Spørgsmål

Antenne

Hej jeg skal bruge en som denne forstærker men bare med mere plads for mit t stik kan ikke være der hvor køber man sådan et stik og hvad hedder det

6 Kommentarer

Omdømme 7
Badge +6
Det filter skal kun bruges hvis ikke der er Data udtag på vægdåsen.
Den passer til alle F-Connectorer og IEC stik. Han/Hun, Radio anvendes ikke længere.
Ja det ved jeg men har fået en yousee boks så jeg kan kun se fjernsyn et sted vil gerne se fjernsyn i det andet værelse derfor t stikket
Omdømme 7
Badge +6
Så skal der bruges sådan en https://www.bedresignal.dk/tv-parabol/fordeler/fordeler-2-vejs-comega-bse-02.html
Humax boksen kan kun tilsluttes et TV.
Omdømme 7
Badge +6
Du kan også gå lidt mere professionel til værks, hvor du anvender en noget mere Yousee godkendt metode, hvor du der hvor signalet kommer ind i boligen sætter en sløjfedåse op, trækker et antennekabel til det lokale hvor du også gerne vil have mugligheden for at se TV og så der sætter en slutdåse op.

Hvad du skal bruge til det:
1 Triax TD263E antenne sløjfedåse
1 Triax TD260E antenne slutdåse
2 LK FUGA Baseline vægunderlag - 1.5 modul (til montage af Triax dåserne på vægen)
Triax KOKA 500 dobbelt skærmet antennekabel (Ø6,8 mm)

NB: Hvis du skal have mugligheden for data, så skal du i stedet købe Triax TD272E antenne dåserne.

Så er du sikret en ordentlig signal kvalitet, for det er der ikke garanti for ved at anvende signal splitter metoden, specielt ikke efter frekvens omlægningen til 450.
Efter det er man tvunget til at gå meget mere professionelt til værks med fordeling af signalerne i hustanden end de gamle signal splitter metoder.
Omdømme 7
Badge +6
Dåse 1 kan være en med Data, dåse 2 kan ikke, da der ikke er returvej i en sløjfe installation.
Rothmann skrev:

Ja det ved jeg men har fået en yousee boks så jeg kan kun se fjernsyn et sted vil gerne se fjernsyn i det andet værelse derfor t stikket

Hvordan fordelte du signalet før du fik boksen?

Besvar

• :D
    • :?
    • :cool:
    • :S
    • :(
    • :@
    • :$
    • :8
    • :)
    • :P
    • ;)