Svar

Antal af bokse pr. Hustand

• Deltager
  • 6 kommentarer
Det hele startede med jeg omkring 1. Maj fik fat i den nye boks og ville prøve den, det blev jeg rigtig glad for og besluttede beholde den.

Ringer så til kundeservice og beder om en returlabel og fortæller, at jeg gerne vil sende begge 2 (gamle) bokse jeg har på adressen retur og så gå ned og hente en ekstra ny boks til min datter, så vi har 2 nye bokse lige som vi havde 2 gamle bokse. Der bliver så sagt det er en god ide.

Har så i går sendt begge boksene retur til Greve. 

Går så ind i TDC på Fisketorvet i dag og vil hente en ekstra ny boks, men men. Her får jeg af vide det ikke kan lade sig gøre og have 2 nye bokse på samme adresse / abbonent. 

Det kan ikke være rigtigt at jeg nu "kun" har en ny boks og dattern ikke har nogen (sendt retur) 

Kan i venligst oplyse planen for hvornår elle hvordan jeg kan få to nye på min adresse i Valby..

icon

Bedste svar af joern 2 juni 2016, 20:51

TonnyO skrev:
Jeg må ha fat i kundeservice på telefonen eller gennem forummet her. Tro de er med på en "lyttet" 

Det kan god ta' nogen tid. Ring du hellere i morgen.

Se original

6 Kommentarer

Omdømme 3

Her kan du se, hvor mange omdømmepoints Radiomanden har modtaget fra andre medlemmer.

Badge +3
 Så vidt det er oplyst fra YS, så bliver det muligt når der kommer Multiroom. Så kan man få en boks som kan tilgå den nuværende,den har ikke HDD, men henter fra Master boksen.

Multiroom det lyder spændende , men er der en tidsplan ?

Omdømme 2

Her kan du se, hvor mange omdømmepoints mich har modtaget fra andre medlemmer.

Badge

TonnyO skrev:
Multiroom det lyder spændende , men er der en tidsplan ?

Nej

Omdømme 3

Her kan du se, hvor mange omdømmepoints Vilhelm har modtaget fra andre medlemmer.

Badge

TonnyO skrev:
Det hele startede med jeg omkring 1. Maj fik fat i den nye boks og ville prøve den, det blev jeg rigtig glad for og besluttede beholde den.

Ringer så til kundeservice og beder om en returlabel og fortæller, at jeg gerne vil sende begge 2 (gamle) bokse jeg har på adressen retur og så gå ned og hente en ekstra ny boks til min datter, så vi har 2 nye bokse lige som vi havde 2 gamle bokse. Der bliver så sagt det er en god ide.

Har så i går sendt begge boksene retur til Greve. 

Går så ind i TDC på Fisketorvet i dag og vil hente en ekstra ny boks, men men. Her får jeg af vide det ikke kan lade sig gøre og have 2 nye bokse på samme adresse / abbonent. 

Det kan ikke være rigtigt at jeg nu "kun" har en ny boks og dattern ikke har nogen (sendt retur) 

Kan i venligst oplyse planen for hvornår elle hvordan jeg kan få to nye på min adresse i Valby..

Jeg vil opfordre TonnyO til at henvende sig til YouSee igen. Pres YouSee til at udlevere en ekstra boks, evt. en gammel boks med kort med on demand-rettigheder. YouSee må være forpligtet til at hjælpe jer fordi du har fået en vildledende besked.

Jeg må ha fat i kundeservice på telefonen eller gennem forummet her. Tro de er med på en "lyttet" 

Omdømme 3

Her kan du se, hvor mange omdømmepoints joern har modtaget fra andre medlemmer.

Badge +3

TonnyO skrev:

Det kan god ta' nogen tid. Ring du hellere i morgen.

Besvar

• :D
    • :?
    • :cool:
    • :S
    • :(
    • :@
    • :$
    • :8
    • :)
    • :P
    • ;)