Svar

Ang. Viasat golf

Badge
  • Udforsker
  • 12 kommentarer
Når jeg ser kanalen via min nye yousee boks er der engelsk kommentatorer på, men hvis jeg ser via min yousee app. eller via et fjernsyn med kortlæser og kort er der danske kommentatorer, kan det ændres på boksen så der også er dansk.
Hilsen Bent
icon

Bedste svar af mich 22 januar 2017, 13:51

FeTA skrev:

Når jeg ser kanalen via min nye yousee boks er der engelsk kommentatorer på, men hvis jeg ser via min yousee app. eller via et fjernsyn med kortlæser og kort er der danske kommentatorer, kan det ændres på boksen så der også er dansk.
Hilsen Bent

++Gå i indstillinger, undertekster & lydspor, slå undertekster til og fra

Se original

9 Kommentarer

Omdømme 7
Badge +4
FeTA skrev:

Hilsen Bent

Badge
Hej med dig, mange tak for hjælpen det virkede
Omdømme 3
Badge +1
mich skrev:

Cool! Jeg har også undret mig. Men er det ikke en besynderlig usability? At man skal slå undertekster fra for at skifte lyd??
Omdømme 7
Badge +4
Jo, det er ikke logisk
Omdømme 7
Badge +4
mich skrev:

Jo, det er ikke logisk

Men Yousee har valg IKKE at informere om denne fejl, selvom der har været måske hundrevis afforespørgsler om det på facebook

Det er hellr ikke logisk
Omdømme 3
Badge +1
mich skrev:

mich skrev:

Jo, det er ikke logisk

Men Yousee har valg IKKE at informere om denne fejl, selvom der har været måske hundrevis afforespørgsler om det på facebook

Det er hellr ikke logisk

Nej ikke just. Fejl - men burde der ikke være et selvstændigt menupunkt inde under Undertekster og lydspor ang. netop lydsporet?
Man må næsten antage, at funktionen er lidt mere færdigudviklet i næste opdatering. :)
Omdømme 7
Badge +4
Logan skrev:

Man må næsten antage, at funktionen er lidt mere færdigudviklet i næste opdatering. :)

Og undgå, at der ændres på en boks ved en opdatering :-)
Omdømme 7
Badge +7
Hej Feta

Glæder mig du fik rette lydspor på :)

Jeg har lige markeret mich svar som løsning, så andre brugere også og nemmere kan finde frem til løsningen.

Besvar

• :D
    • :?
    • :cool:
    • :S
    • :(
    • :@
    • :$
    • :8
    • :)
    • :P
    • ;)